Halaman

Khamis, 5 April 2012

Secretaries' Week Ning Baizura

Ok..selesai gak urusan aku yg pertama... cheque dah serah kat Federal Hotel.. hanya tunggu hari kejadian sahaja..

nampaknya ni tahun ke-3.. aku akan bawa akak2 Setiausaha (LTH) pergi Secretaries' week..

Kalau dulu.. kali pertama.. pergi tgk M.nasir.. tahun ke-2 bersama Anuar Zain.. dan kali ni.. mereka memilih Ning Baizura..

Aku setiausaha???

sory errkk.. aku Admin jerkkk.. xde kaitan ngan SU.. hehehe

keje aku bawa client jerkk.. ngee~

Tgh hari td.. duk borak2 ngan Adrian Pang..senior sales manager dari federal hotel.. bukan main rancak lagi.. peramah laa sangat... disebabkan aku tempah utk 1st tier.. dia kata meja kami depan sekali.. sebab aku antara company yg pertama booking.. hehehe~ (xpe.. tggu dan lihat nnt..btol ke x)

dan....sempat lagi aku minta voucher, discount laa..haha.. dan dia janji nak bg aku voucher dan discount time buka puasa dan raya nanti.. (boleh ajak satu family nie..)


Adrian....janji ya!! hehehe~




@kata hatiku berbicara@

aku x heran sangat org menyanyi..aku bukannya amek kisah sgt.. yg penting... makanan depan aku nie habis..licin aku bedal.. hahahaha~

mcm dulu laa.. masa tgk m.nasir menyanyi.. xde pon aku heran.. dia nyanyi apa pun aku xtau.. yg aku tau.. aku makan..makan..dan makan...

yg anuar zain plak.. aku makan sambil pandang muka anuar zain..dan membayangkan anuar zain nyanyi khas utk aku.. lalalala~


15 ulasan:

Anum berkata...

bestnya kalau dpt pergi

ieda berkata...

hurmmm pasti hebat nie ;)

mamyharraz berkata...

untung jd secretari tau..tiap2 tahun ada sambutan.artis undangan best2 pulak tu.

CintaZulaikha berkata...

hahhha, situasi yg sama kalau berlaku pada saya. saya bukn heran pon kalau org nyanyi giler2 kat depn tuh, yg penting makanan kat depn kita tuh harus dibedal dulu..kehkeh

salam kenal..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

kirenye ko ne orang penting gak la yerk.. hahaha.. kirem salam kt kak ning k.. :P

♥cmª shIemª♥ berkata...

Hehehe..untungla..sambil mkn bleh dgr retis nyanyi..

Jeles…

Nazayiena berkata...

salam kenal dan kak Nurul follow yea...
Seronoknya dpt join secretaries week.....

Telor Power berkata...

tak pernah pergi majlis2 begini

Kasih Salina berkata...

salam..bestnya dapat join secretaries week..

shahrazali berkata...

hamboii...klu M.Nasir,,buat x tau ek..klu ngn Anuar Zain, pandang kemain...hehehe...

kem salam Ning Baizura tuh..hehe..

sahromnasrudin berkata...

federal hotel kat jalan bukit bintang tue erk...klasik hotel tue huhuhhh

ariana berkata...

boleh jumpa ramai artis lh kalau gini..best gak jd admin ye Moon..x nk ajak inteam ke..hihi akak boleh tlg aturkan..tp mjlis sec week tak sesuai kot..ada yg dr non muslim..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

not bad gak ambil ning ni
sora sedap lagu pun best
omg abe nuaq ker??
pitammmmm

maszmadi berkata...

wah bestnyer dapat tengok artis perform live.. nanti leh ambik gambo ngan ning kan.. best best

sudipVSsenduk berkata...

suka cara CMA ni.. makan dan terus makan, org lain tolak tepi.. hahaha Akak suka sbb akak pun begitu hahaha, ada geng