Khamis, 18 November 2010

Makan lagi....haha

Salam aidiladha buat semua rakan blogger.. pepagi lagi mood dah down sikit..mana taknyerr tiap2 hari mimpikan org yg sama jekk.. kenapalah asyik muka dia jer masuk dlm mimpi aku? (klu nabil rj lwk yg masuk mimpi aku xpe laa gak..leh arr aku menyengih je bangun pagi) Nak kata aku pikirkan dia sgt..xde pon.. aku dah malas nak pikir.. nak plak malam tadi..aku juz pikir..

>>Arrgghhh!! Malas nak keje esok..letih!

Letak je kepala, terus tido..zz..ZZZ..zz

Meh layan gambar cik moon semalam… lagi best.. hehehe (^____^)

**Terima kasih buat semua sedara mara yg datang berkumpul kat umah..**

Ni anak buah cikmoon yg terbaru (anak sepupu) nama pun aku xsempat nak tnya semalam..ngeee~

Buat-buat rajin jer nie… hehehe~



9 ulasan:

maria_m0hamadiah berkata...

besnye dapat kumpul ngan family..;(

mrs Gee :) berkata...

jeles nye.. happening tul raye yer...besh kalau leh balik kg..

Cik Moon berkata...

maria: hehe..best3..

mrs gee: xmoh jeles2 hehehe.. nnt dapat laa tu balik kg..

AiDa AzRyN berkata...

salam aidiladha kak!

Cik Moon berkata...

aida: salam aidiladha jugak buat aida..

✿ CikCimi berkata...

wahhh~
makan banyak.

Cik Moon berkata...

ngee~mmg byk mkn...

Suara Kalbu berkata...

Nak kek coklat... huhuhuhuu...

Cik Moon berkata...

silalah amek kak...ngee~~