Khamis, 18 November 2010

Makan lagi....haha

Salam aidiladha buat semua rakan blogger.. pepagi lagi mood dah down sikit..mana taknyerr tiap2 hari mimpikan org yg sama jekk.. kenapalah asyik muka dia jer masuk dlm mimpi aku? (klu nabil rj lwk yg masuk mimpi aku xpe laa gak..leh arr aku menyengih je bangun pagi) Nak kata aku pikirkan dia sgt..xde pon.. aku dah malas nak pikir.. nak plak malam tadi..aku juz pikir..

>>Arrgghhh!! Malas nak keje esok..letih!

Letak je kepala, terus tido..zz..ZZZ..zz

Meh layan gambar cik moon semalam… lagi best.. hehehe (^____^)

**Terima kasih buat semua sedara mara yg datang berkumpul kat umah..**

Ni anak buah cikmoon yg terbaru (anak sepupu) nama pun aku xsempat nak tnya semalam..ngeee~

Buat-buat rajin jer nie… hehehe~



9 ulasan:

mariatul_m0hamadiah berkata...

besnye dapat kumpul ngan family..;(

LadyOfGee berkata...

jeles nye.. happening tul raye yer...besh kalau leh balik kg..

mun berkata...

maria: hehe..best3..

mrs gee: xmoh jeles2 hehehe.. nnt dapat laa tu balik kg..

Aida Azryn berkata...

salam aidiladha kak!

mun berkata...

aida: salam aidiladha jugak buat aida..

cimi berkata...

wahhh~
makan banyak.

mun berkata...

ngee~mmg byk mkn...

Suara Kalbu berkata...

Nak kek coklat... huhuhuhuu...

mun berkata...

silalah amek kak...ngee~~