Khamis, 31 Mei 2012

Bilik tidur anak!

Oiit tajuk... mcm laa bilik tidur anak aku.. haha.. kawen pon blom.. apa tah lagi anak kan.. stakat anak tekak tu ada laa.. hahaha

Meh layan pic ni, semuanya design bilik tidur utk anak2 jerk.. kalo yg dewasa ni ada yg teringin nak bilik tido camnie pon..apa salahnya kan..kan..kan.. hehe

aku suka warna merah.. ni kalo letak kereta ferrari ni... ok gak nie... hehe..
owhhh comel sungguh bilik anak teruna...
mlm kalo tido..mau mengigau duk racing...buat drift.. haha

Design ni pon cantik gak... dah mcm g pelayaran tengah laut plak..
aipp aipppp kapten!

yang ni plak... simple je.. tapi nice laa.. sebab katilnya comel :)

haa... bilik ni pon ok gak utk anak gadis yg comel...
ala-ala princess gitu...

kalau anak dara tu dah remaja sket.. bilik camnie..ok laa kan..
simple dan xsakit mata nengok.. hehe

comel gak yg nie... aishhh semua laa cantik2...
aku berkenan sungguh dah nie.. haha

Haaa... yang ni... ala-ala cowboy gitu...

waa...dah mcm kat stesen minyak Shell jerkk.. keh keh

sweetnyer bilik baby... ladybug lagi tau... hehe~

haa ni sesuai laa kalo nak sangat jadi cam princess kan... hehe~

aku suka sangat yg ni!!! sebab ada gelongsor!! weeeee...

cantik gak wallpaper tu kan...

hmmm yang ni.. pirate ship xbape sesuai utk kanak2... utk dewasa sesuai laa.. haha


@Kata Hatiku Berbicara@

aku teringin gak nak bilik tido cam budak2.. kah kah.. rasa cam kembali ke zaman kanak2 plak...

15 ulasan:

Anum berkata...

bestnya bilik tido mcm nie

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

mantap2 bilik tidonye. kalau camnie bilik tido maera, kompem tak keluar bilik.hoho~

syariza09 berkata...

moon..cpt2 kawin, dpt ank leh buat blk camni

syakirah izwanie berkata...

Saya nak yang ala-ala cowboy tu la. Macam menarik je. Hihi ._.

MamaEma berkata...

kena tunggu rumah besar bilik besar baru boleh impikan..hehehe

fairus berkata...

WAH.. BAGUS NI.. MEMBERI ILHAM KEPADA SAYA UNTUK MENYEDIAKAN BILIK UNTUK MUHAMMAD FAHIM NANTI.. :)

KhaiRin : anies berkata...

kalu sy, syg nk tido!

Raden berkata...

kalo ade cicak, susah jugak nk nangkap tu

♥ wawawawa ♥ berkata...

bestnye!! bilik yg katil die bentuk istana tu kan bilik anak Kimora Lee Simons ^^ die mmg design bilik anak die cmtu..sumpah canti ^^

Ecah Ecot berkata...

pakai duit sume ni..haha

nohas berkata...

Alangkah bertuahnya anak2 yg dpt bilik tidur begini..

kita dulu bentang toto atas lantai, fuhh lena sampai ke pagi..

Misz Mieza berkata...

Wow! Cantik sangat! teringin nak bilik cantik cani.. Hehe..

محمد شهريل القنيطري berkata...

apa lagi kahwen lah cepat-cepat..hehe

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

muehehehe....

cntik sekali bilik bby yg ladybug tu :)

ctk berkata...

waaaaa.....comey giler....xnk bg ank..ibunya nk tido situ...hahahaha