Jumaat, 25 Mei 2012

Hari Tak Diet~ haha

kah kah.. apa punya tajuk daaaaaa....

Cam biasa, hari jumaat... hari tidak diet sedunia buat aku.. huhu =.='

Lokasi yg sama... Food court KLCC..

kali ni.. aku dan diela nak makan nasi campur jerkk..

sekali dapat pinggan...

"mak aiiiii.. besauunyer.. ni makan ke melantak?"

terperanjat gegurrll tauuu... huhu



nengok laa nasi aku tu... banyak giler.. kalau aku tau, awal2 minta nasi separuh jerkkk...


Balik opis tu... mengah2 laa jalan kaki... xjauh pon...dekat jerkk..


@Kata Hatiku Berbicara@

untuk komen Fairus.. >>> yup..dulu moon cucu kesayangan arwah atok.. sebab tu rapat..dan membuatkan moon benar2 rindukan arwah.. malah, sebelum arwah meninggal, moon pernah demam panas.. (org dulu2 kata..pindah sakit.. kita yg tanggung sakit si arwah..sebab arwah atok sihat waktu tu)


17 ulasan:

fairus berkata...

DIET BUKANLAH BERMAKSUD TIDAK MAKAN.. KITA KENA MAKAN.. DENGAN MAKANAN KITA DAPAT TENAGA. DENGAN TENAGALAH KITA DAPAT MENJALANKAN TUGAS DENGAN CERGAS.. TANPA MAKANAN KITA AKAN LESU.. NAMUN, NAK MAKAN KENA JUGA BERPADA-PADA. JANGAN TERLALU BANYAK.. MAKANLAH DENGAN CARA SIHAT.. :)

msredcheesecake berkata...

hari jumaat memang masa tuk makan best2 melaram tak hengat... heee

aRa ❤ aFiq™ berkata...

rasa lapar lak tgk makanan ni..

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

fairus: hehe..bukan saya xmakan langsung.. tapi kuantiti tu..mmg dikurangkan.. cuma hari jumaat agak luar biasa sket sbb mkn kat luar opis.. selalu bawa bekal je..


msredcheesecake: hehe tu ler..kalo dah kuar ngan kwn opis tu.. mkn yg sedap2 sket laa...

ara afiq: hehe.. blom lunch ke dik?

AnneRaini berkata...

jom diet sesama..

(ceh padahal semlm baik punye kutelan nasi mandi..hahaha)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

anneraini: waahhh mkn nasi mandi.. x ajak moon pon kan..kan.. huhu

ngeee~

Qhaifa Nur berkata...

lama tak singgah foodcourt klcc nih...kekadang tempat tak ada...

hari ni je makan banyak, esok-esok diet balik...

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

qhaifa nur: hehehe.. selalu gtu laa... pastu kelaut je dietnyerr..hik hik

syariza09 berkata...

mak aiii...banyaknya nasi..semput gak nak abiskan tu yer

nabByla berkata...

sedapnyee mam... ttba rasa lapar balik. :D


free2 dtg la sana. :)

diana berkata...

makan banyak tak pe...
yang penting terkawal dan bersenam..kalau diet tak makan je,
sebenarnya susah nak kurus cara tu..sebab kita tak de tenaga nak membakar lemak..

jemarisuri berkata...

tidakkk...hehe..js mmg berdiet skrg ni tp berat tak mau gak turun...hihi

Uncle Jonni berkata...

hakhakhak... mengah nak abiskan tu... huhuhuhu

محمد شهريل القنيطري berkata...

perghhh terliurnyer tngk nasi campur..sini ggt roti jer...huhu

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

heheh..hancuss diet..xpe..seminggu sekali je kans... :)

ctk berkata...

banyak betul nasik tu...tp ct boleh habiskan je...hehe

ctk berkata...

banyaknyer nasi tu...tp ct boleh je abiskan..hehe