Rabu, 13 Jun 2012

cawan kit kat~

Kegilaan pada warna merah masih diteruskan lagi...

pagi td tunjuk kereta Lotus.. kali ni aku tunjuk cawan kit kat plak...

amek ko... penuh cawan kit kat kat umah aku..

tapi...kebanyakannya sama design laaa..


@Kata Hatiku Berbicara@

Time raya nanti..aku hidang air guna cawan kit kat je laa yerkkk..
cawan design KK tu aku simpan dalam almari je laa..

hahaha~

agak-agak.. mak aku marah tak.. aku hidangkan tetamu guna cawan ni je.. ngeee~

19 ulasan:

AnneRaini berkata...

sy tak pernah taupun kitkat ada bg cawan???perak beno aku ni..hahaha

amirah berkata...

rajinnya kumpul...

mala berkata...

1st time tengok cawan KK ni :)

Falling . berkata...

haha byknye ,

Qhaifa Nur berkata...

kat umah ada 1...

shaFazie berkata...

byknye ...nk 1 hehe

akak...td akak tnye btol ke tak nie KYM dekat entry baru azie tue....yup mmg KYM kak :D

☾SHiemaCMa☾ berkata...

beloh jer..alang2 pas minum cma kidnap cawan tu eh..hehehe... :p

fairus berkata...

TERBAIK... KUMPUL, JANGAN TAK KUMPUL..

Aida Azryn berkata...

wahhh.. akak memang suak giler kale merah eh? hehe. ;)

emarieys berkata...

wow, banyak gak tu..

eita berkata...

wah..siap buat koleksi lagi...

ariana berkata...

Banyak dh koleki moon...merah menyala..ke merah tanda syg..hehe

نورعيم berkata...

sgt banyak! ni beli ke dpt percuma?

Telor Power berkata...

kalao raya hidangkan dgn warna gini lebih mirip pada CNY hehehhe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

xde mase ak nk kmpul benda2 cm ni weyyy.. hahaa.. rajin ko ek :)

aishareoils berkata...

merah itu berani...mintak cawan satuuu..hehe

ctk berkata...

bru thu sal cwn kitkat ni...comey betui..hehe

Sarah Mnasir berkata...

suka sgt cwn kitkat ni..

Dkna Abza berkata...

dkna nak p raya rumah moon nanti nak bagi cawan mana?? :D