Rabu, 13 Jun 2012

cawan kit kat~

Kegilaan pada warna merah masih diteruskan lagi...

pagi td tunjuk kereta Lotus.. kali ni aku tunjuk cawan kit kat plak...

amek ko... penuh cawan kit kat kat umah aku..

tapi...kebanyakannya sama design laaa..


@Kata Hatiku Berbicara@

Time raya nanti..aku hidang air guna cawan kit kat je laa yerkkk..
cawan design KK tu aku simpan dalam almari je laa..

hahaha~

agak-agak.. mak aku marah tak.. aku hidangkan tetamu guna cawan ni je.. ngeee~

19 ulasan:

AnneRaini berkata...

sy tak pernah taupun kitkat ada bg cawan???perak beno aku ni..hahaha

amirah berkata...

rajinnya kumpul...

mala berkata...

1st time tengok cawan KK ni :)

..cik gugu.. berkata...

haha byknye ,

Qhaifa Nur berkata...

kat umah ada 1...

shaFazie berkata...

byknye ...nk 1 hehe

akak...td akak tnye btol ke tak nie KYM dekat entry baru azie tue....yup mmg KYM kak :D

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

beloh jer..alang2 pas minum cma kidnap cawan tu eh..hehehe... :p

fairus berkata...

TERBAIK... KUMPUL, JANGAN TAK KUMPUL..

Aida Azryn berkata...

wahhh.. akak memang suak giler kale merah eh? hehe. ;)

MamaEma berkata...

wow, banyak gak tu..

eita berkata...

wah..siap buat koleksi lagi...

ariana berkata...

Banyak dh koleki moon...merah menyala..ke merah tanda syg..hehe

Noraim berkata...

sgt banyak! ni beli ke dpt percuma?

Telor Power berkata...

kalao raya hidangkan dgn warna gini lebih mirip pada CNY hehehhe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

xde mase ak nk kmpul benda2 cm ni weyyy.. hahaa.. rajin ko ek :)

Ecah Ecot berkata...

merah itu berani...mintak cawan satuuu..hehe

ctk berkata...

bru thu sal cwn kitkat ni...comey betui..hehe

Izara4eva™ berkata...

suka sgt cwn kitkat ni..

Adylia Qarissa berkata...

dkna nak p raya rumah moon nanti nak bagi cawan mana?? :D