Rabu, 6 Jun 2012

Super GT International Series Malaysia!!

Super GT International Series Malaysia!!

Huuu... aku xdpt pegi...

sabtu ada kenduri kawen.. nak pegi ari ahad..xleh plak.. sebab aku balik semenyih..

Maka.. 4 tiket yg aku dapat Free ni.. aku bagi je laa kat budak opis..



aku hanya ambil Kad touch n go je...

comel sangat!!!

so... boleh laa aku guna touch n go nie.. utk kegunaan aku tiap kali balik smenyih nnt... dah konpem kena bayar tol...


ok... ada logo company lagi!!


@Kata Hatiku Berbicara@

Baru je berangan nak bawa kura-kura Ferrari aku g berlumba kat sana...

wakakakakakakaka~

14 ulasan:

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

wahh..untun la... ^_^

fairus berkata...

WAH.. MANA DAPAT TIKET FREE NI.. KENAPA TAK BAGI KAT SAYA.. :(

Noraim berkata...

alahai, ruginya xdpt pegi. huhu.

Misz Mieza berkata...

wow! Smart touch & go card baru bih! nak satu!!!! Hehehe.. ^_~

Telor Power berkata...

mcm mana boleh dapat free plak

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

untungnya akk.,.

AnneRaini berkata...

sy pon dpt gak tp bukan ticket..sy dpt entrance pass...hehe

MamaEma berkata...

tak dpat pergi tp dapat kad touch n go pun jadilah yer kan..

missSenget berkata...

bestnya kan kalo dapat pi..

TnG pun okeh la buat kenangan... hoho..

hajiMete berkata...

untungnyerr akak tuuu.. ehhheee

Papa Mifz berkata...

wah special la kad touch n go tuh...

محمد شهريل القنيطري berkata...

perghh..banyaknyer dapat free..tpi syg tuan badan xdpt p...hehe

ctk berkata...

untung ler kawan opis kamu tu kn :D

Ecah Ecot berkata...

adoi..nnt kene tinggal ke belakang plak kura2 ferari tu..hihi