Rabu, 12 September 2012

Demi Aqil~

2 minggu lepas.. dalam keadaan yg masih demam... aku masih bertenaga nak layan kerenah anak buah aku..Aqil

Awal pagi lagi Aqil dah kejutkan Mak Ngah dia nie.. dan ajak main kereta dia yg comel..ajak wat drift.. pastu ajak main jongkang jongkit..buat mcm naik motor..kita merempit..
bila dah boring...ajak pula main bola keranjang.. dan Mak Ngah laa yg penat mengutip bola... muahaha~


 percaya tak...aku yg gemuk nie..boleh muat masuk dalam kereta tu..wakakaka~ 
nasib baik kak long aku x mengamuk..

seronok Aqil dapat mainan baru... penat atok dan nenek pegi cari mainan ni tau... 


@Kata Hatiku Berbicara@

Baby...bila nak kuar dari perut mama nie... Mak Ngah x sabar nak buli baby... ngeee~
Semua orang x sabar nak menunggu Kak Long aku bersalin anak ke-2

6 ulasan:

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..