Rabu, 24 Julai 2013

Sekolah Sri Pristana-Bilik Persalinan Sebagai Kantin Sementara!

Assalamualaikum...

Semalam, agak panas gak bila terlihat gambar dan kenyataan mengenai "Tandas dijadikan Kantin" di Sekolah Sri Pristana

Kira citer panas laa gak kan...

Hari ni plak, terbaca dalam blog Mazidul Akmal...

Mereka telah pon membuat siasatan... ternyata.. perkara sebenar telah dijelaskan..

Itu bukan tandas.. itu adalah bilik persalinan... 

dan ia dijadikan kantin sementara atas sebab kantin mengalami masalah... Ia juga telah berlarutan sejak bulan Mac 2013

Nampaknya, hal yg sebenar telah pon dijelaskan... 

(gambar2 ini telah di ambil dari Blog Mazidul Akmal)







@Kata hatiku Berbicara@

Pada awalnya, agak terkejut.. tak kan laa mereka sanggup buat camtu kan..

sekarang, hal sebenar telah pon diketahui umum... 

so, kita jangan cepat melatah... 

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow

shaFazie berkata...

betol itu apa2 jgn cpt buat ksmpulan..

Kakzakie berkata...

Itulah bila bermula dari sekeping gambar yg diputar-belit jadinya -ve kan Cma. Sekarang dah jelas pun.

Rapunzeel Cikilolo berkata...

propaganda je semua tu...

adooi. tak pasal-pasal.

thisni3zahata berkata...

It's ok if the place is clean...org miskin negara lain lg teruk..kite nie sbb terpaksa..huhu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

memndai je sebar fitnah..huhuh

AnneRaini berkata...

assumption tanpa usul periksa.

Qhaifa Nur berkata...

kena siasat betul-betul kan..
sekarang dah jelas..
tak sanggup tengok anak2 kita belajar macam tuh, sedih pula..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam Cik Moon..

Tu La.. semlm tgk berite..tokojot den.. takkan la pihak sekolah sampai mcm tu sekali penyelesaiannye..

finally.... segalanye tlh dijelaskan,,

aku HaniAsyira berkata...

cpt sgt menuduh dan buat telahan kan

aswadz berkata...

sepatut nyer kita jgn mudah melatah. sbb gambar mudah dieksploitasikan kpd positif dan negatif.