Rabu, 22 Januari 2014

Bibimbap!

Assalamualaikum...

Pagi ni bangun lewat nak g kerja... huk huk... T.T

mengantuk yang teramat sangat..... penangan siapkan tempahan... duk bersengkang mata sampai pukul 1 pagi... membesarkan mata duk menjahit... muahaha...

dalam lewat2 nak g kerja tu... rutin harian kena buat juga... huk huk.... duk masak kat dapur... al maklum ler... bawa bekal kan.... nak berjimat la katakan.... dari duk beli nasi n lauk yg x seberapa kat bawah opis ni..pastu sampai RM6.00-7.00, pastu lauk yg sama jek... and curry...curry....curry....

hari ni aku buat bibimbap sekali lagi..... keh keh keh...

best plak mkn bibimbap versi aku ni kan.... sambil tu...duk layan running man ajerkk...

terasa cam org korea plakkssss.... keh keh....



13 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mcm best ja ni..

:: Mrs.Eady :: berkata...

aduhh..kenyang ke mkn mcm ni??

- berkata...

mrs eady: dalamnya ada nasi...hehehe sah2 kenyang....

CikPuan FiDa berkata...

hehehe... makan org korea ea...

CikPuan FiDa berkata...

hehehe... makan org korea ea...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam Cik Moon..
rajinnyer berBibimbap pepagi.. hihi..
alhamdulillah..

nmpk menyelerakan.. :)

Kesuma Angsana berkata...

hehehe nampak cam sedap je, tp KA makanan korea ni kureng sikit !

ma ❥ berkata...

NAMpak sedap :D

AnneRaini berkata...

uish feeling korea sesangat tau...bak mai sikit. nak gak rasa bibimbap.

thisni3zahata berkata...

Meriahnyer breakfast..kiki

fairus berkata...

SAYA BANGUN AWAL.. TAPI DATANG KERJA TERLEWAT 2 MINIT.. DUA-DUA ANAK DEMAM.. TADI SAMPAI JE RUMAH PENGASUH, DIA MUNTAH DALAM KERETA.. BERSIHAKNA KERETA JAB, SEBAB TU TERLEWAT 2 MINIT.. :(

Rapunzel Cikilolo berkata...

bestnye dapat bawak bekal

:)

ros_reeza berkata...

tak pernah makan pun.. sedap tak ?.. macam menarik je ni :)