Khamis, 30 Januari 2014

Hari ini dalam sejarah.....

Assalamualaikum..

pagi ni dalam sejarah aku lewat bangun g kerja....

huhuhuhuhu

semalam x cukup tido.... pastu malamnya plak..sambung menjahit... nak siapkan tempahan... sedar-sedar..dah pukul 2 pagi.... pastu terus tido.... sampai lupa nak set alarm.... 

pagi tadi...bangun2 je... tgk kat luar... aikk...cerahnya.... pastu tgk jam... pukul 7.30 pagi.... dalam hati tu duk pikir... hari ni dah start cuti ke? tgk balik henpon... hari ni hari khamis.... "Ya Allah, kerja laaaa!"

menggelabah aku bangun..... huhuhuhuhuhu

sampai opis....thumbprint.... tepat jam 8.30 pagi....

sadis sungguh.... pertama kali aku terlewat bangun gitu..... 

masuk kerja plak.. after lunch... duk sandar jap kat sofa dalam bilik stor.. ingat nak rest 10 minit gitu...

sekali...terdengar ada staff masuk opis... terjaga...tengok jam... pukul 1.25pm...

Ya Allah... lamanya tido... hampir 30 minit....

nampak sangat mengantuk tu tak hilang lagi..... 

mujurlah big boss hantar email..bagitau boleh balik pukul 3.00 petang.. boleh lerr zzzzz...zzz keh keh keh.....


@Kata Hatiku Berbicara@

menghampiri jam 3.00 petang.... x sabar nak balik rumah.. lalalalala~ selamat bercuti kengkawan....

4 ulasan:

Khai♥Rin : anies berkata...

apa nak buat moon...semua org pn mcm tu..
x pe sok cuti leh qada' tido tu ;-)

Nurzakiah Hanum berkata...

nasib smpt lg

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam cik moon..
alahai..ngantuk sungguh tu..
ehehe..balik kol 3 blm tentu blh lelap mate..nk sambung menjahit le teww..

take care n selamat bercuti :)

Time Traveller berkata...

Bos tu kasi balik pukul 3.00 petang sebab nampak keadaan pekerja nyer yg mengantuk atau secara tetiba rezeki gitu :D