Rabu, 13 Ogos 2014

Kampung Tarun, Broga

Assalamualaikum...

Masa raya ke-2.... buat pertama kali kami sekeluarga beraya di Kampung Tarun, Broga...

actually ni rumah kawan adik... al maklum ler...kami ni xde kampung... maka..kampung orang laa yg kami duk teringin nak merasa kan..kan... 

lepas makan... terus minta izin tuan rumah... nak bergambar di halaman rumah....

sangat luas halaman rumah tu..... boleh buat padang bola dah nie... xpayah susah2 nak cari padang... 

belakang umah plak ada kebun buah... ada reban ayam, itik,angsa... 

teruja kami sekeluarga... jakun dibuatnya... hehehe

lagi teruja bila waktu makan rendang tu... dagingnya rasa sedap.. tp xtau daging apa.. bila ditanya kat tuan rumah... rupa2nya kami makan rendang itik....

uiiiiii sedapnya... first time kami makan daging itik... hehe~ 




@Kata Hatiku Berbicara@

Alhamdulillah... dapat kami sekeluarga berkumpul... meriah bila 9 beradik ni duk saling menyakat... 

nak plak ada anak buah Aqil dan Amani.. lagi laa riuh rendah dibuatnya kan....


4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow bestnya

Fazleyatul Aini berkata...

sejuk je pemandangan tu

Kakzakie berkata...

Betullah luas betul halaman kalau nak parking kereta berpuluh pun senang ni...

AnneRaini berkata...

sypun suka kg...seronok bila balik kg ni...