Isnin, 7 September 2015

Petunjuk Arah Majlis Kahwin~

Assalamualaikum...

satu lagi kerja dah setel iaitu petunjuk arah ke majlis perkahwinan..

huk huk... gigih ko siapkan benda nie... yg penting..jimat..guna kotak..
nasib baik laa aku kumpul kotak2 nie kat opis... 

tinggal lagi sket je nak siap nie.....pasnie nak balut dengan plastik...




@Kata Hatiku Berbicara@

tinggal sebulan je lagi majlisnya... ramai kengkawan duk tanya..mana kadnya?? haha.. adeii..sabo sabo...
kad dah siap tulis nama..dah masuk dalam sampul..dah tampal setem... next week kite pegi pos yerr...

5 ulasan:

nusha fasha berkata...

Moga smua dpmudhkan kak..

thisni3zahata berkata...

Bagus..Jimat...Saya dulu pun buat mcm ni jgk..huhu..ya..sy pun trtunggu2 jgk kad dr Moon...kiki

fairus berkata...

Hari tu moon ada mintak email saya kan.. ni ha fairusmamat@yahoo.co.uk

Kalau saya berkesempatan, InsyaAllah hadir.

AnneRaini berkata...

tak sampai sebulan lg moon. kejap jek.

hana hadi berkata...

pergh... wat sendiri. mmg jimat.