Rabu, 10 Februari 2016

HappyCall Pan

Assalamualaikum..

Akhirnya.... Pemanggang ajaib HAPPYCALL yang paling aku idamkan selama ini, kini menjadi milikku...

alhamdulillah... 

nasib baik encik suami layankan ajer... 

dia pun dah duk pelik dah.. apa kebenda laa isteri aku ni duk cari pemanggang ajaib.. entah camne laa ajaibnya kuali tu kan.. hehehehehe

x apa.... nanti cik abang tengok dan makan ajer bila dah siap..kekeke~


@Kata Hatiku Berbicara@

lepas ni...bertambah tambah tambah rajin laa isteri awak nie rajin masak kat dapur ye abg... hehehe...
# tak sabar nak rasmikan HappyCall Pan baru nie..

6 ulasan:

idzwa kamaruddin berkata...

lepas ni makin rajin la masak..ehemmmm~

Rizziela berkata...

kena rajin masak tu

Bakar ikan best guna periiuk ni

Ann Ishak berkata...

macam2 memu la lepas dengan menggunakan pemanggang ajaib ni

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

yui pun ada dh.. org bg..hehe

zazanizam berkata...

nak kena beli jgak ni hehe..

this ni3za berkata...

Wah...lepas ni meriah la menu masakan...huhu