Khamis, 29 Disember 2016

Workstation menjahit~

Assalamualaikum..

alhamdulillah...akhirnya dapat gak workstation khas dalam bilik... 

baru laa bersemangat nak wat keje...

sebelum ni asyik wat keje kat ruang tamu je.. aisshh... rimas..sakit mata nengok bila bersepah...

nak plak bila nak masukkan kekabu tu... hmmm redha je laa bila kekabu tu beterbangan satu rumah... jenuh nak mengemop, lap meja makan...nak vacuum satu rumah... 

#thank you mr hubby ku cayanggg... sudi mengemas bilik atas..sediakan workstation..

walaupun bilik menjahit belum cantik sepenuhnya.. tp ruang yg ada ni dah cukup selesa sangat... 


@Kata Hatiku Berbicara@

lepas ni nak tumpu pada car boot sales.. asyik amek order online je kan... kita ubah sket angin laa yer.. 

3 ulasan:

Qhaifa Nur berkata...

Nmpk kemas Mun...
Lps kawen ni Mun...byk aktiviti yg dibuat...bestnya

Kakzakie Purvit berkata...

Jgn dah makin selesa belum sempat menjahit dah lena dulu Mun
Sebab tempat dah makin cantik dan selesa utk tidur pun boleh hihi..

this ni3za berkata...

Wahhh..Nmpk luas..Boleh la tambah 1 lg msin jahit...huhu