Khamis, 23 Jun 2011

Tempat Wuduk Kenamaan?

*apa yang terlintas difikiran korang bila nengok gambar ni?

@kata hatiku berbicara@
perlu ke tempat wuduk pon nak diasingkan utk org biasa dan org kenamaan?

36 ulasan:

Falling . berkata...

HAMBOI3~

ade gak ke cmni??
msuk kubur pki kain kapan putih gak..

mun berkata...

cik gugu: tu ler... 1st time tau ada tempat wuduk kenamaan.. terkejut gak..

Unknown berkata...

aishhh, tmpt wduk semua same kot..xad bezanyer.. nak ambik wuduk jer..

mun berkata...

cucu umie: tu ler.. nak amek wuduk je pon.. xyah laa wat gtu..huhu

Misty Melor berkata...

maybe air paip tu ada perisa2 kot... tak pun air tempat depa.. dia org masak dulu air tu.. baru salur ke paip.. camtu ka?? :D

Hasnah berkata...

sumpah annoying kak!

nazirah berkata...

huhu tahu takpe.. smpi tmpt wudhuk pun harus diasingkan aih no komen lewr

mun berkata...

syikin: haha.. ye laakot..tu yg spesel tu..haha

mun berkata...

asna: akak pon trasa sakit ati gak... haha..

mun berkata...

nazirah: tu ler.. xleh nak komen lebey2.. kang org kenamaan marah plak..haha..kang jadi kes polis plak..ngee~

HEROICzero berkata...

itu tempat wuduk ahli sorgaaaa~

jangan kacau.

mun berkata...

horiczero: haha..banyak laa ahli syurga..

umiawadah berkata...

kat masjid mana tu ye...inilah manusia yang mengagungkan manusia..kita sama saja disisiNya,hanya iman membezakan kita...

mun berkata...

ummiarissa: ntah la..gambar ni pon saya amek dari kawan... tapi area selangor laa..

Unknown berkata...

tak patot la nak beza taraf cmni

☾SHiemaCMa☾ berkata...

erkkk...ade ke camtu??
mungkin ade 2 sbb,
1.nak asingkan org kenamaan dr org biasa (mmg x patut)
2.mungkin jugak takut org kenamaan kena serang nk otograf @ elakkan kejadian yg x di ingini..

tp..bila berdiri dlm masjid,kita ttp saf yg sama..xde beza pom...

ariana berkata...

Dimata Allah kita semua tetap sama..hanya amalan yg membezakan..tak kira lah VIP ke tak..

Hans Hanis berkata...

wah
ada ekk
baru den tahu
xpatut lah
bila kita dekat masjid semua orang sama jer kan
yang berkuasa hanya Allah
haihhh

Review Filem Rasuk

Unknown berkata...

aihhh...kata 1 malaysia..tapi nk jugak asing2.
tempat wuduk tu..isk3

mun berkata...

ezan: tau xpe.. apa laa yg ada pada pangkat.. kita tetap gak berdiri di saf yg sama..tetap sujud pada Allah gak..

mun berkata...

shiema: haah..btol tu... bila kita nak solat tu.. sama gak bercampur.. apa laa dorg tu..

mun berkata...

ariana: yup..btol tu kak.. kita semua sama je.. yg beza hanya amalan kita je..

mun berkata...

hans: yup..akak setuju tu..

akak pon baru tahu ada masjid wat camnie..

mun berkata...

apik: haa tu laa... kata 1 malaysia.. pe kes nak asing tmpat wuduk.. huhu

dwatyKNY berkata...

kaya kat dunia... tetap miskin kat akhirat....

Liyana berkata...

masyaAllah. boleh pulak dia beza-bezakan. Ingat kubur tetap same. Sape yg kita bakal mngadap adalah Allah Yang Maha Esa. tetap same. nak beza2kan antara darjat la tu. Bg Tuhan kita semua adalah same. tak kira kaya mana pun. hmmm...
hanya mampun mengucap.

mun berkata...

liyana: tau xpe.. kenapa laa dorg suka membeza2 kan ye.. kita sama je..

Unknown berkata...

thanks wish sis :)

saya_arief berkata...

xpenah ku jumpe lagi..
adess.

mun berkata...

ezan: hehe..welc.

arief: huhu.. sama laa

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

kat mane yg ada mcm ni??

xpnh sy tgk lgi kak..

ade plak mcm tu..nk asing lak..apa yg bezakan ntah..

mun berkata...

nuyui: hmm..xsure masjid mana.. tapi area selangor.. ni amek kat FB kawan..

Rohani Hashim berkata...

wow, spesel nih. tp dalam ISLAM sama taraf...hurmmm ntah laa....

mun berkata...

mzhany: huhu..apa yg special ntah.. sabo je laa

Tapak Kaki berkata...

kubur kan asing-asing.. tu yang dorang asingkan tempat wudhuk tu.hehe

mun berkata...

tapak kaki: haha.. pandai ko ye.. memahami mereka..haha