Selasa, 6 Disember 2011

Lenggang kangkong~

erkkk apa teruk benar aku punya tajuk nie?? hahaha

*****

Hari nie..aku berjaya!! pergi kerja tanpa membawa handbag...

Hanpone, kunci umah,kunci opis, dompet.. semua tu aku letak dalam poket seluar dan juga jacket.. haha..

buat pertama kali aku sempoi je g keje!!

@kata hatiku berbicara@

melenggang kangkong mak minah... hahaha~

12 ulasan:

`*•♥•r i n a (◕‿◕✿) e u r i n a..❤.•*´¨ berkata...

bestnya la..
cam mn ya.. kdg2 g kerja terpaksa bw beg berat2.. g shopping pun sm.. padahal best jak lenggeng kangkung tapi beg mesti kn bw sbb byk bnda pntg lam tu..

..cik gugu.. berkata...

gugu g cls lau x bwk beg xsah. dompet henpon sume besar gedabak.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah,muat ea semua tu.

dwaty berkata...

saya gi keja mesti bawa beg... tapi kalau kuar malam... sempoi... bawa wallet kecik... hp kunci umah... pakai selipar jer... hehehee

wahida berkata...

weh, tak berat ke poket ko nok?

Ieja berkata...

betol2 lenggang kangkong nih..hehe :P

Qhaifa Nur berkata...

memang lenggang kangkong...

Anum berkata...

hebatnya semua muat

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

rina: hehehe... tetiba je nak simple sgt :) tggalkan ajer brg yg lain..ubat pon xbawa.. hehe

cik gugu: beli laa henpon kecik..dompet pon..kena beli yg kecil2 la..hehehe

nuyui: semua barang kecik2 jerk.. hehe..muat lerr

dwaty: hehe..moon slalu bawa je beg g keje.. ari nie je malas..

wahida: hahahha..ok je beb..xlaa berat.. aku wat mcm poket doremon..hahaha

ieja: hahahha..terlebih lenggang kangkong dah nie

✿Dear Yayah✿ berkata...

mesti penuh poket kan? hehehe. nape tak bwk handbag? beli beg galas pun comey ape. ranggi je. :D

Mama Gee berkata...

wahh ni dh mcm mr b mama gi kerja ni....sempoii jek

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehe..sempoi je..
klu cma mesti nak ade handbag @ ape2 bag..