Jumaat, 16 Disember 2011

Menu lunch ari nie..

Okayy.. ari nie..aku akan makan tgh hari bersama amoi CBS bernama Samantha@Wei Qian dan juga Adilla.. hehehe.. Xsabor plak nak tggu waktu lunch.. dah lapar sangat nie.. hehe

Motif aku masak?? sebab ari tue masa lepas lunch kat Pizza Hut ngan samantha dan adilla.. si amoi nie teringin nak merasa masakan dari air tangan aku.. hehe.. dan kini aku merealisasikan impian beliau..memandangkan.. bulan nie adalah bulan terakhir dia bekerja kat CBS.. huhu~ lepas nie..dia nak berhenti dah..

so samantha.... This is for you dear...

Makaroni Goreng~

Agar-agar Lumut~

dan ini pic masa kuar lunch sama2..


@kata hatiku berbicara@

hmmm.. aku pasti akan rindukan samantha~ seronok berbual ngan amoi nie..

15 ulasan:

Anum berkata...

sedapnya nak skit

Finaz Jaafar berkata...

nak macaroni pls..lalala

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah,sedapnya..nak juga~

Ieja berkata...

tgk gambr je pon dah tau sedap ni...nak sikit..hihihi

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

anum: hehehe.. meh dtg opis.. hehe

finaz jaafar: hehehe..meh amekk..

nuyui: nak erkk..meh dtg sini..

ieja: hehehhee.. ye ke.. meh dtg sini..hehe

dwaty berkata...

wah cik moon masak... nampak sedap jer... dah lama tak makan agar2...

wahida berkata...

cer bg resepi agar2 lumut tu...

cik ika berkata...

mnta sikit~~

Cik TeN10 berkata...

alaa utk amoi tu je ke? utk i xde ke?

kakyong berkata...

nampak sedap makaroni tuh.. sure amoit tu makan bertambah2.. ;)

mohd hafifi berkata...

sambil makan makaroni berjoget pulak macarena..haha

apik pehe berkata...

hehehe..sedap la kak makaroni tu

sahromnasrudin berkata...

tukar header???

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

sikt je ko makan.. cukup ke tu.. hehe

♥cmª shIemª♥ berkata...

macaroni...\
ade masak lebeh x?nk3..!