Sabtu, 3 Mac 2012

Pinjaman Mara!!



huhuhu~ baki ada lagi RM7262.65.. hutang yg perlu dilangsaikan..

Harap2 laa aku dapat habis membayar hutang sebelum aku..........

@kata hatiku berbicara@

umur makin meningkat, hayat hidup di dunia semakin singkat..semakin pendek..

hmm hutang aku dengan Allah swt pun banyak lagi yang tertunggak..


6 ulasan:

..cik gugu.. berkata...

hutang3 ,, pening la ..

ummiarissa berkata...

kata Ustaz,kalau banyak bersedekah,rezeki pun murah...kemudian kita niat memang nak bayar hutang Insya Allah,akan dipermudahkanNya..betul tak?itulah semua orang merasakan,hutang ni memang beban jika tak dilangsaikan..

mala berkata...

hutang harus di jelaskan .. :-)

Pia berkata...

"takpa...pelan2..lama2 habis jugak.Akak pun sama gak ni..tp hutang kad kredit en somi akak tu...w/pon tk sampai pun 7000,tp takut gak bak kata kamu hidup makin singkat..dunia makin ujung2...hutang dgn Allah tu usah ckplah kan,makin hari makin tertunggak jer..."

Ujie berkata...

hutang ni..mmg merisaukan.
tapi kalau hutang berjadual, ok la tu.

♥cmª shIemª♥ berkata...

huhu...selamat melangsaikan hutang ye..
insyallah...blh tu.. :)