Jumaat, 2 Mac 2012

Minggu Setiausaha 2012

Huuuu~ ni dah masuk bulan march weiii..

aku terlupa laa sangat2 nak cari info pasal minggu setiausaha nie...

aiseyyy... de sape2 yg tau mana2 artis yg akan buat persembahan untuk minggu setiausaha 2012 tak??

kalau ada.... sila inform aku yerk...

kalau stakat abg anuar zain kita yg hencem tu... xyah bgtau...sebab yg tu kita dah tau sangat..

setiap tahun kot anuar zain wat persembahan..

takkan laa tahun ni nak anuar zain jugak kot.. aiseyy xbleh arr..

@kata hatiku berbicara@

kalo de sape2 yg tau mana2 artis ada wat persembahan.. inform aku tau...

(ikutkan hati x mau pergi hiburan camni dahhh.. tapi kena plak bawa akak2 setiausaha dari tabung haji ni kan.. hmm)

14 ulasan:

AnneRaini berkata...

bestnye dpt gi minggu setiausaha...

lagi2 kalo dpt tgk anuar zeng aiii tu..hikhikhik

YaYaNsMuM berkata...

A'ah kan...asyik2 Anuar Zain...nape erk?pelik gak...

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

anneraini: hehehe.. susah sket nk tgk anuar zain.. akak2 setiausaha.. duk ramai berebut2 nak dekat ngan dia.. haha

xkuasa nak bertolak2 ngan dorg utk anuar zain tu.. huhu

yayansmum: ntah laa sebab aura suaradia masa nyanyi kot.. nak plak hencem kan..

suara dia mmg memikat nak plak kalo dia nyanyi lagu lelaki ini

hehehe~

Anum berkata...

bestnya kalau dapat pg tgk anuar zain nie

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

anum: hehehe.. minat gak ke?

sugar2 kapas strawberry berkata...

minggu akauntan takde ke?haha

syAzAnA berkata...

minggu setiusaha ni best. haha. masa ni bos2 dapat bawak setiusaha tngok konsert. untunglahh. ahha

Faidhatul Arfah berkata...

follow u hee :)

♥cmª shIemª♥ berkata...

salam cik moon..pehh anuar zain lagi ke..?

best la..

biela bell berkata...

erkk..bell tak tahu pape pun pasal nie.. =.='

sha my heart berkata...

ooh abang ku.. Hehe~

Noraim berkata...

akak pun setiausaha jgk ke?

محمد شهريل القنيطري berkata...

hehe..sabar je lah nk wat camna dh kena bwa mereka

Tanpa Nama berkata...

salam.....kami mengadakan sectries conf...beriminat x?drop me an email ain@qscasia.com...nt sy forward brochure kat awk....ad artis misteri yg mmg ad aura mcm tsunami buat persembahan~!