Selasa, 2 Oktober 2012

Motor Spongebob~

sumber : facebook

Woooooowwwwwwwww!!! cute sangat! 

agak2 korang laa kan... tuan empunya motor nie lelaki ke pompuan erk?


@Kata hatiku Berbicara@

kalau aku wat camnie kat kereta aku... konpem adik lelaki aku xnak pinjam kereta.. hahaha~ 

22 ulasan:

Anum berkata...

kalau kat malaysia comfirm perempuan la
kalau kat oversea x sure sebab lelaki pun ada minat corak cm nie

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

moto laki ni..ihihih.

Kakzakie berkata...

Kena kakak yg dah tua ni suruh naik pun malulah dik hihi...

Nazayiena berkata...

Cantiknya pink kaler....

Mila Ahmad berkata...

kemain lagi spongebobnye.

hnahdy berkata...

waah... best2

Lya Colours berkata...

ini memang peminat tegar spanbob!

fairus berkata...

MAT BUNGA NI..

:: Mrs.Eady :: berkata...

kemainnnn....tak sanggup nak naik..kekekek..

sudipVSsenduk berkata...

bukan setakat tak nak pinjam kereta, dia nak dekat pun segan kot...

zaza nizam berkata...

hahahaha... terbaik!

LYAfrina berkata...

comelnyer.. msti minat kartun ni.manatau pemilik motor ni pompuankan,..

are_lin@yu berkata...

wahh mna dpt ni..cntik!hehe

aku HaniAsyira berkata...

moto laki lah kan,.. perghh, peminat yang amat tegar ni

AkuMalas berkata...

Ok gak design tu.. Kalau Hello kitty punya?yeah!

Qhaifa Nur berkata...

kalau saya segan nak naik he..he..

KhaiRin : anies berkata...

Fuh fanatik SB ni!

Everything's Everythings berkata...

Wahhh..
Shinji punya motor ke ni agknya eh? ;P

Ema Blog berkata...

dgn helmet sekali ada spongebob kan..peminat fanatik

shinji izac berkata...

banyak la kau everythings~~~~~~

moto aku sesuci lebaran taw, tak ternoda ngn dakyah2 di atas..haha

ps : ni moto wat autoshow n bikeshow je..

Azlan Strider berkata...

stylo motor nie beb..hehehe

Regards,
-Strider-

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Err… adess..mmg peminat sponge bob sungguh ni..
Rasenye empunye mcm lelaki??
Hohoh…sponge bob?kompom cma xmau tumpang..ngeee..~~~