Selasa, 22 Oktober 2013

Assalamualaikum..


Hmm... 11 hari lagi dah nak terbang ke seberang sana.... duit RM tak tukar lagi ke IDR..

List barang keperluan dah siap.. dan tinggal nak masuk dlm beg je...

nampak sangat tak sabar nak bercuti... hehehehe~

hmm... tarikh tu nanti sama dengan tarikh 3 org sahabat yg akan berkahwin pada tarikh yg sama....

Yang sorang tu kat Melaka... rakan kat tempat aku praktikal masa 4 tahun yg lepas..

huk huk..sadis sangat bila dapat tau tarikh majlis...

Yang kedua plak... sahabat baik aku... Khairul Nizam a.k.a Aboy....

oittt pakcik..awat hang kawen time aku p bali weehhh... huhu...

nampak gaya hanya mampu hantar wakil family je laa... nanti aku suruh adik aku tu amek gambar beliau kat atas pelamin sambil tersengih2... haha.. (tgh membayangkan si aboy duk tersengih atas pelamin..muahahaha)

Yang ke-3 plak.... sahabat blogger Shafazie...

beriya-iya laa aku pesan pada azie.. jgn lupa jemput kak moon dia ni kan... sekali bila dapat tau tarikh majlis..

huk huk T.T 

nak wat camne.. nnt tggu pic beliau je laa dalam blog tu nanti.... 

azie...jgn lupa update blog..citer pasal majlis kawen yerkk.... 



@Kata Hatiku Berbicara@

buat ketiga-tiga sahabatku ini.... moon doakan semoga majlis berjalan lancar... selamat pengantin baru dan semoga berbahagia di dunia dan akhirat... mudah-mudahan bertambah rezeki setelah berumah tangga... 

#tumpang gembira melihat sahabat-sahabat yg bakal menamatkan zaman bujang


9 ulasan:

shaFazie berkata...

Inshaallah kak...thank q kak.....terharu pulak azie hehe

semoga akak & geng2 selamat sampai di Bali nnt

jaga diri baik2 sis

NM03 berkata...

pegi balik ye??? jalan puas². semua tempat best!!!!!

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga semuanya berjalan lancar

Qhaifa Nur berkata...

sama pula tarikh kawen dengan holiday moon yup...pos hadiah saja moon

bestnya nak bercuti...jauh ni

Kakzakie berkata...

Manalah dia tahu CikMoon nak ke Bali? Tak apa hadiah utk mereka kena belilah bila balik dari Bali.

yana aina berkata...

bila dah kat bali terasa kaya raya kan .. bwk duit juta2 tau. hehehh happy holiday

Khai♥Rin : anies berkata...

monn, nk ikutttttttttttttttttt

fairus berkata...

BERCUTI KE? SERONOKLAH.. SAYA PERNAH 2 KALI KE SEBERANG, TAPI KERANA URUSAN KERJA.. NAK JALAN SANGAT PUN TAK DAPAT..

AnneRaini berkata...

Bestnye die nk berjln...