Selasa, 18 November 2014

Door gift~

Assalamualaikum...

Fuhh...hampir siap door gift untuk majlis bulan 12 nanti...

ini sebahagian keychain yg sempat mun ambil gambar..

buat sensorang setiap malam... kekadang bila free kat opis.. sempat gak menjahit..hehehe

klu buat kat umah plak.. ditemani Mr R. dgn mesej dari beliau.. at least hilang sket mengantuknya tu..kan

Bila dia duk tanya dah bape bnyak yg siap, masih menjahit lagi ke..jangan paksa diri jahit tengah malam, badan pun kena rehat... semua tu buatkan aku lagi bersemangat nak siapkan semua ni...




@Kata Hatiku Berbicara@ 

Biasanya duk buat benda ni semua sebab orang tempah.. tapi kali ni.. untk majlis sendiri la plak kan... hehe

kalau orangnya punya aku boleh ambil tempahan, kenapa tidak untuk diri sendiri kan..kan...


10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

WOW LAGI KENA RAJIN SEBAB MAJLIS SENDIRI

thisni3zahata berkata...

Wahh..Menarik..Chaiyok! Chaiyok Moon..huhu

Khai♥Rin : anies berkata...

salah 1 tu ada x utk sy? ;-)

Ann Ishak berkata...

sangat creatif, cantik :)

zazanizam berkata...

terbaik la moon.. zaza nk satu ye! hehe

Rapunzel Cikilolo berkata...

comel...

AnneRaini berkata...

gigih ni moon..banyak juga nak buat tu..hope sempatler siap...cantik kombinasi warna tu.

Fazleyatul Aini berkata...

pandai menjahit takpe buat sendiri
yang tak berkebolehan macam saya ni, main order je

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Wah rajin akk..

fairus berkata...

Wah.... Rajinnya.. Bagus. Boleh buat side income.