Rabu, 2 Ogos 2017

Live di Al Hijrah buat kali ke-2

Assalamualaikum..

syukur alhamdulillah.. x sampai sebulan bersiaran langsung di TV Al Hijrah iaitu pada 5hb Julai.. dan kini 31 Julai... saya dijemput sekali lagi untuk menyertai Slot DIY...

Ya Allah... seronok tak terkira dibuatnya.... walaupun agak pening memikirkan nak bawa masuk produk apa pula kali ni kan...

cuma kurang seronok laa yg kali kedua ni sebab pengacaranya lelaki.. dan masa tu agak kalut.. x sempat nak tunjukkan cara menjahit.. frustnya sbb x siap.. sbb pengacara terlalu byk bertanya sehingga terganggu nak siapkan produk...

walau apa pun..saya terima je laa.. dgn apa yg berlaku masa tu.. nak buat camne kan... huhuhu...

harapan saya lepas ni harap dipanggil sekali lagi laa.. berkali kali pun tak apa.. hehehehe

sedikit perkongsian gambar...

x dapat ambil gambar byk sbb saya berkeseorangan ke sana.. husband kena kerja.. x dapat ambil cuti utk teman... huhu...


siap susun atur produk...

sebelum bersiaran langsung..

bersama pengacara














antara gambar yg dikongsikan oleh sahabat yg menonton saya di tv












bersama adik didi yg setia menemani saya sepanjang pagi tu... dia yg uruskan saya..temankan saya.. bawa saya ke bilik mekap... dia yg tolong tenangkan saya.. al maklum laa... sensorang ni... debar dia lain mcm.. klu ada husband, dah mmg kena genggam je laa tangan dia.. duk suruh kita istighfar byk2..

@Kata Htiku Berbicara@

sedang prepare bahan dan produk utk kali ketiga live di TV Al Hijrah plak... mana tau... last minit lg dia panggil kan..kan... hehe

5 ulasan:

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..