Isnin, 10 Julai 2017

Saya Live di TV Al Hijrah

Assalamualaikum...

syukur alhamdulillah... rezeki yg Allah berikan buat saya dan suami... tak sangka pula seawal ini saya akan Live kat TV.. ikutkan target lambat lagi laa kan.. disebabkan ada panel yg tarik diri.. maka nama saya dapat naik dulu.. alhamdulillah.... :) 

akhirnya buat pertama kalinya dalam sejarah hidup saya.. saya dapat bersiaran secara langsung di TV Al Hijrah dalam program bual bicara "Assalamualaikum" dalam slot DIY yg berlangsung selama 13 minit...

kejadian tersebut berlaku pada 5 julai 2017..

tak tau nak kata apa dah.. nebeesss abes... x senang duduk... tgh hisap gula2 pun boleh tertelan..sib baik tak tercekik...muahaha

Perkara yg paling saya teruja dah tentulah dapat pengacara bernama Irma Hasmie.. cantik orangnya...manis je... sejuk je mata memandang....
laki bini posing dulu.. sbb masa ni kami sampai awal.. kru tv pun x mai lg..hehe
posing dulu...
jakun kejap... baru tau camnie rupa studio yerk.. hehe
sebelum program Assalamualaikum bermula.. 
diberi penerangan terlebih dahulu.. kamera mana yg perlu dipandang waktu live..
duduk di ruang menunggu.. sempat senyum lepas kena mekap.. masa ni dah dup dap dup dap dah..hukhuk...

double check apa yg patut...

sementara commercial break.. sempat berbual dgn Irma
ambil gambar dulu
sedang live... 
jika ada yg berminat..boleh tgk IG / FB saya yerk...
sempat adik ipar saya snap pic ni... 


lega weeiiiii... lepas satu beban..hahaha
senyum lebar dibuatnya....
kita posing dulu kat set Assalamualaikum...

sempat suami saya snap pic ni kat luar set penggambaran
ini laa antara produk yg saya jual..  
adik ipar saya hantar gambar ni.. katanya abah saya ni awal pagi dah bangun..nak tengok menantunya live kat TV..hehehe 
 @Kata Hatiku Berbicara@

Syukur alhamdulillah.. InsyaAllah..ada rezeki lagi saya akan live lagi dengan produk yg lain yer..

13 ulasan:

  1. Alhamdulillah..seronoknya tengok

    BalasPadam
  2. wah. tahniah mun. lama tak menjengah blog mun ni rupanya dah jadi artis hehehe

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..tahniah mun..Happy for you.. =)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah mun, rezeki.. tahniah ! usaha kuat lagi.. In Shaa Allah, smoga urusan biz mun berjaya.

    BalasPadam
  5. Alhamdullilah. Tahniah Mun. Bukan senang dapat rezeki tu =)

    BalasPadam
  6. woaaah seronok nyaaaa live kat TV.. best best ^^

    btw CT dah follow sini..

    BalasPadam
  7. Wah.. Bukan senang nak masuk tv ni. Pengalaman yg berharga ni

    BalasPadam
  8. Tahniah.
    Berjaya juga akhirnya.

    BalasPadam
  9. Wahhh bestnya...kraft kayu tu pun cantik =)

    BalasPadam
  10. lps ni bkn tv alhijrah je semua tv mun kn msk tau ;-) chaiyok!

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..