Sabtu, 9 November 2019

Al Fatihah Buat Ayahanda.. Adnan Ishak

Assalamualaikum...

Untuk pengetahuan sahabat2 Blog saya.. pada 24 Ogos 2019. saya telah kehilangan ayahanda saya Adnan Bin Ishak..

Hanya Allah sahaja yg Maha Mengetahui betapa sakitnya rindu pada insan yg telah pergi meninggalkan kita..


Moga Allah mengampunkan segala dosa ayah saya.. Semoga segala amal ibadat ayah saya diterima.. ditempatkan dikalangan orang yang beriman..

Setiap hari saya cuba sentiasa mengingati kehangatan tangan ayah mengenggam tangan saya sehari sebelum ayah meninggal dunia,, itulah hari terakhir saya dapat menjaga arwah ayah di hospital..


@Kata Hatiku Berbicara@

Rindu ayah............


3 ulasan:

  1. Asmkm kakmun, takziah datas pmergian ayah tecinta.. smg rohnya ditempat2 org beriman.. al fatihah..

    BalasPadam
  2. Didoakan semoga roh allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh..

    BalasPadam
  3. Al-fatihah buat arwah Encik Adnan Ishak

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..