Jumaat, 6 Mei 2011

Cuti-cuti Melaka! ~Part Five

Okay...kasi sambung lagi kisahku.... haha

Kali ni balik dari air terjun Sagil... kembali semula ke Melaka.. kitorang g Taman Mini Malaysia...

makkk aiiiii.. traffic jem glerrr.. apa ke hal laaa ramai sgt manusia2 di Melaka ni..hahaha

Ye laa kata cuti kan... ramai laaa amek kesempatan jenjalan ngan family...

So... ni laaa Taman Mini Malaysia... xlaa best mana pownn... mcm terbiar je...



*nampaknyerrr... Taman Mini Malaysia ni perlu renovate semula..dan perlu dibersihkan balik... agak nampak cam terbiar... huhu~

12 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

dah amcam lawatan sambil belajar sekolah lak ko orang ni yerk... hehe.. indah x negeri aku ni :) indah kn ?

mun berkata...

topimagine: haha.. haah kann..dah mcm lawatan sekolah.. huhu.. xlaa indah mana pown :p ngeee~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

ewah2... lom abis melawat satu negeri lagi memang la xtau indah ke x.... :P.. haha

mun berkata...

top imagine: haha.. 4 tahun duk belajar kat melaka... dah kenal dah melaka tu.. sedara mara.. ramai kat melaka.. ngee~ mesti laa tau.. skang dah xindah mcm dulu.. manusia rakus dengan pembangunan..

najwa's berkata...

tak best la kalo terbiar ek~

mun berkata...

najwa: tu la..mmg xbest klu terbiar..sbb kita ni masuk berbyr..bukn free..

mykhalis berkata...

taman mini ni bukan yg noraniza idris tue ke?

Unknown berkata...

aikkk..amik dekat cermin..tapi nmpk cam jauh jer dari cermin

☾SHiemaCMa☾ berkata...

huhu..cma x belum berpeluang mnjejakkan kaki ke sini..x best la kan kalau nmpk cam terbiar je..


cik moon..selamat hari ibu..utk cik moon(even blm kawin lg pun bole meraikan taw..) ngan ibu cik moon..

mun berkata...

mykhalis: ehhh bukan laa..tu kat mana tu? huhu..

apik pehe: haha..dekat je sbenarnyer...

shiema: selamat hari ibu juga yer...

Mama Gee berkata...

masa kecik2 dulu mini mesia ni sgt lawa...kenapalah derang tak jaga betul2..buat malu kt pelancong je nnti..

mun berkata...

mama gee: huhu.. saya agak kecewa tgk tmn mini mlysia.. tasik buatan tu pon... kotor sgt...