Khamis, 5 Mei 2011

Cuti-cuti Melaka! ~Part Four

Sambungan dari entry yang lepas... lepas dapat jenjalan kat Dataran Walk..

Kitorang merancang untuk keluar dari Melaka..

Kami pergi mandi kat Air Terjun Sagil di Gunung Ledang!

Best gilerrr!

Berbaloi-baloi memanjat sampai ke atas..walaupun penat sampai tercungap2... haha~





*best3... tapi ramai giler orang yg datang kat situ... mengalahkan Ulu Yam ngan Sungai Tekala.. huhu~ terlalu ramai sangat orang..

8 ulasan:

Encik MamaT berkata...

cik moon jumpa puteri gunung ledang tak.. hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

en mamat: wat pe nak jumpa puteri gng ledang... kita laaa puteri tu..hahaha

Mama Gee berkata...

lamanyaa mama tak pi sini walaupun takdelah jauh sgt dr rumah kt kpg tu...

ari tu ajak mr b pergi..dia takmo..dia tu tak suka mandi sejok2 ni...cam kambing lak..heee

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

mama gee: hehe ye ke...

haha.. kalakar husband akak tu.. akak ckp arr kat dia.. xyah mandi situ..tolong jaga barang dan makanan dah ler..hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah best nye g mandi air terjun gunung ledang... dulu selalu konvoi g mandi kat sane... n pernah sekali sampai puncak gunung ledang tau :)

Cma Shiema berkata...

uhuh..air tejun..
*jelessss ni..

apik pehe berkata...

sejuk la kak mandi airt terjun

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

Topimagine: ler..baru skali je ke smpai puncak? ngee~ cikmoon dah 2kali sampai puncak.. ikut askar wataniah..hehe

shiema: ngeee~ xmoh jelezz arrr..

apik pehe: mmg laa sejuk... mngigil2..ngeee~