Rabu, 10 Ogos 2011

Wordless Wednesday #02~ renung2kan...berfikir sejenak..




30 ulasan:

Anum berkata...

sedih sangat2
saya bersyukur diatas apa yang saya ada hari ini

mun berkata...

anum: sama laa ngan moon.. sedih je bila tgk rakyat somalia.. mereka lebih menderita..

*bersyukur dgn rezeki yg ada wlpun bersederhana saja..

Unknown berkata...

bersyukur kita kat malaysia x cmni kan... huhu

Green Apple berkata...

rakyat menderita kerana kerajaan yg bergolak...
saya bersyukur dpt tinggal di negara yang aman makmur.. Alhamdulillah..

biela bell berkata...

kesian tgOk depa..
Kita Malaysia perlu bersyukur tak jadi sampai mcam nie..huhu

mun berkata...

diary of mine: yup..bersyukur sgt sbb kita xjadi mcm ni kan... masih boleh menikmati makanan yg sedap2 dan mewah..

mun berkata...

cik bell: betol tu...bersyukur laa kita xjadi smpai tahap mcm ni..

mun berkata...

green apple: alhamdulillah.. syukur..kita xlaa smpai tahap seperti mereka

KuNanGKuNanG berkata...

kite patut bersyukur kan sbb kite xla sampai ke tahap2..makanan berlebih lagi ada la..

wahida berkata...

mmg sedih...
kita kat sini sampai membazir beli makanan kat bazar...

astaghfirullah...

mun berkata...

kunang2: hmm btol tu... kita ni..suka je membazir...beli mknn byk2..bila xhabis..dibuang jerk...

mun berkata...

wahida: tu laa...sedih je tgk..

tu laa...kita semua ni kekadang smpai beli berlebihan.. suka ikut nafsu makan...

Hafizin Jamil berkata...

syukurilah apa yang dimiliki...

mun berkata...

HJ: yaa..btol tu...

Hans Hanis berkata...

diorang setiap hari fikir benda apa yang diaorang nak makan hari nih

kita pula tak tahu nak makan benda apa sebab terlampau banyak makanan

:-)

mun berkata...

hans: yaa...akak setuju ngan ayat adik tu... dorang kat sana..asyik fikir..xde benda nak makan.. yg kita plak... fikir..xtau nak mkn pe..siap tanya lagi..apa yg sedap yerk? huhu

syafiqa berkata...

kita kt sini xpernah nak hargai
apa2 kan...
tgk dorg..susah..hmm

mun berkata...

syafiqakarim: ya..btol tu...slalu je merungut..itu laa ini laa..xsedap laa.. tp..dorang yg kebuluran tu.. dapat makan nasi kosong je pon dah kira dorg bersyukur sgt2... huhu

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata...

Mudahan suatu hari nanti ..mereka akan menerima nasib yang lebih baik sebelum ini. AMIN

mun berkata...

my life journey: insyaallah..mudah2han.. mereka memperoleh nasib yg baik...

Unknown berkata...

alhamdulillah syukur.. kerna kita msh ad mkanan :)

SnAfiah berkata...

mereka kekurangan makanan,
kite terlebih makanan sehingga berlaku pembaziran yang melampau:(

mun berkata...

sara zainol: alhamdulillah... kita masih cukup keperluan mknn..

mun berkata...

fia: btol tu... kita ni sampai membazir dah...

say to easy=) berkata...

bsyukur lah apa yg kita ade di msia skrg..sedih tgk diorg

mun berkata...

say to easy: tu laa..sedih je tgk kan..

☾SHiemaCMa☾ berkata...

begitu kontranya dgn kehidupan kita kan cik moon..
sedih tgk dorang kebulur.x cukup mkn..
huhu...T_______________T

anamizu berkata...

bersyukur lahir di bumi malaysia..
salam kenal dr cik ana :)

mun berkata...

shiema: tu laa sedih je kalo lihat keadaan mereka kan...

mun berkata...

anamizu: btol tu..bersyukur bila kita di malaysia..xjadi mcm dorang...

salam kenal juga :)