Jumaat, 4 November 2011

Betul ke nie???


@kata hatiku berbicara@

Erkk...betul ke nie??? huhuhu~

18 ulasan:

Anum berkata...

betul ke nie.. macam real je..

mun berkata...

anum: hmmm tu laa rasanyer cam real jerkk.. huhu

shaFazie berkata...

nie dkt thailand kan...rsenye btol kot sbb ade msuk paper/berita tk slh minggu lps ..:)

Kira Kekuri berkata...

saya rasabetol.. huhu

mun berkata...

shafazie: haah kat thai.. oo ye ke ada masuk newspaper..hehe.. xpasan plak..

kira: hmm.. ye kot.. pic ni xmacam edit pon..

nurkaloi berkata...

hahah kalau betul memang hebat laa kannnnn
ngeri tahu

mun berkata...

kaloi: huhu..kalo moon...xsanggup nak angkat.. mau kena ngaapppp.. haha

lady-D berkata...

biar betul ni?hehe

mun berkata...

dla: huhu~ mcm xcaye je kan..

sahromnasrudin berkata...

itu buaya ke anak naga huhuhhhhh

Tapak Kaki berkata...

errr...jinak betul gua tengok boyak ni..hoho

HEROICzero berkata...

peh seram kalau mcm ni , rilek je melintas . hahahahahha! melintas ? berenang . berenang melintasi . ya begitulah .

KuNanGKuNanG berkata...

kalau ada yg besar lg camne ye..huhu

sy tag awak ye.

http://kunangkunang3017.blogspot.com/2011/11/kene-tag-dan-kene-mengetag.html

Unknown berkata...

mcm reall.

salam aidl adha cik moon

mr.syazwan berkata...

F
U
U
U
Y
O
O
O

=_=

☾SHiemaCMa☾ berkata...

ade buaya?
erkk...
tp cam betul pun ade..
kat kawasan umah cma ni dulu berhampiran ngan sg klang..bila air melimpah sure boya naik..x mustahil jugak..


salam aidiladha buat cik moon sekeluarge..

LadyBird berkata...

eh.. buaya hanyut ke? bahayenyer..

Run Away berkata...

rasa mcm betul ar..nampak real jew...;d