Rabu, 5 Disember 2012

Anak Kampung?

yuhuuuu..... mood nak story moriii dah maiii....

al kisah...... minggu lepas bercuti... start ari jumaat...sampai laa ari selasa....

amboihhh... lama kemain lagi bercuti youuu...

mcm dah x hengat KL dah....

Al maklum ler.... nak jadi orang kampung laa katakan......

Seronok tak terkira bila dapat berkampung selama 4 hari 3 malam kat Kampung Tebuk Pulai, Sabak Bernam

semua ahli keluarga dan saudara mara... sangat peramah.... meriah youuu.....

memang x kekok laaa dengan dorang nie...

dan... dapat laa tau sket2.. dialek Jawa nie kan...

contoh : 
wes=sudah,  bibik=makcik,   paman= pakcik

dan..... ini laa sedikit pic yg dapat aku selitkan dalam entry hari nie.... Majlis Perkahwinan Adik kepada Kak Ana (kwn aku)




ehhh tetiba jerr tinggal aku sensorang..hahaha
gotong royong~




@Kata Hatiku Berbicara@

Majlis perkahwinan nie.. dapat laa beri serba sedikit idea utk aku kan... sbb xde majlis sanding.. xde upah photographer.....atas sbb xnak bgambar yg....... (adab sebagai org islam..harus dijaga)  

majlis simple... tapi meriah~ 

11 ulasan:

Anum berkata...

hapy dapat gotong royong

AnneRaini berkata...

ooo join kenduri kawen rupanya...kenduri kat kg memang seronok tau sbb meriah dgn gotong royong orang kg..sakat menyakat.. gurau gurau..fun!

fairus berkata...

MINGGU DEPAN SAYA CUTI SEMINGGU PULAK.. :)

zaza nizam berkata...

kat kampung memang seronok!!
rindu pulak kat kampung zaza..:(

hnahdy berkata...

crown besarnya

Rapunzeel Cikilolo berkata...

aku rasa nk macam ni jugak...

محمد رازيق berkata...

syok tu. gotong royong. orang kata rewang.

Ah Chin yg comel berkata...

halo... tumpang laluuuu..
sonok berkampung kat sabak bernam, xyah pikir yg serabut... :p

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

alhamdulillah...seronoknye bila dpt rewang mcm ni...

tahniah buat beliau..selamat pengantin baru semoga berkekalan hingga ke jannah :)

aku HaniAsyira berkata...

tepuk kompang ni!!!

Zura Lee berkata...

tak ramai org yang taknak sanding & tak hire photografer dalam zaman nih...