Selasa, 8 Januari 2013

Lipas Terbang!

Kejadian pagi tadi masa nak bersiap g kerja....

Lipas terbang.... 
huuuuuaaaaaaaaa.......

aku paling x suka lipas terbang!! 

Menggelupur aku lari keluar dari bilik... 


@Kata Hatiku Berbicara@

bukan takut atau benci....
cuma...geli geliman bila lipas tu terbang.. 
bukan lipas jer, kalau ada serangga yg terbang-terbang nie..
agak fobia sket...
(burung, ayam yg terbang pon..moon agak takut2 gak...)

18 ulasan:

CikZaniff berkata...

hihi..kalo burung cmne..

Fiza Rahman berkata...

Tak suka lipas, especially lipas terbang. Memang lari klo nampak.

kiwi berkata...

kiwi paling x suka lipas terbang..trauma -__-"

Cikgu Ma berkata...

x suka gak lipas kalo dia terbang...takut dan geli...

Anum berkata...

lariiiiiiiiii

shaFazie berkata...

samalah ngan azie..
smpaikan nk tgk lipas tu mati depan mata br puas hati hehehe..

iima ❥ berkata...

kita semua binatang takut dan geli

ros_reeza berkata...

samalah kita.. Ros pun takut sangat ngan lipas.. Tapi, sekarang ni kalau nampak je ada lipas, tangan cepat je gi ambil Ridsect..

fairus berkata...

HEHE.. TAU TAKUT.. :P

Izzah berkata...

Haha...same la cam anak2 saya...tak cukup tanah rasanya dia nak lari !

Rapunzeel Cikilolo berkata...

ayam terbang takut oouh. boleh hinggap atas kepala...

zaza nizam berkata...

hahahaha gelak jahat ckit ye moon.. jgn marahh.. sama lah dgn en.suami zaza takut dgn lipas opss!! bocor sudah rahsia..

intanfirdaus247 berkata...

hahaha...cemana la lari tadi kan..

Mimie berkata...

smela...tp sy tak geli lipas kalo merayap kat lantai...geli bile die terbang tuh

me shuhada berkata...

Huhuhu nk fengsan wpon nmpk mayat lipas. Apatah lg yg terbang ni!

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam cik moon..
errr..heeheee..same la..cma x takut lipas..cuma geli bila die terbang x tentu arah.. klu yg jenis merayap kat lantai tu ok lg..

menyampah..baru dapat kepak la tu..
eksen! :p

Reiko Masashi berkata...

sblum dia trbng cik moon kasi pijak je :))

hana hadi berkata...

haaa hana pernah kena mcm dalam gambar tu.. trauma terus.. hana n abag hana masa tu. skrg pun hana xleh bau lipas xsenang duduk sbb mesti lipas ada kat2 situ