Khamis, 9 Oktober 2014

Ketua Gangster Menangis~

Assalamualaikum...

Ahaakkss... perkara yang paling aku suka ialah.. menyakat Amani sampai dia menangis.. kekekekekeke~

Budak ni nampak je macam Kak Long Ketua Gangster...
tapi.....bila kena marah dengan Mak Ngah dia....terus tacing..... kekekeke~


ni air mata gediiikkss... hehehe~

time ni dah pukul 10 malam.... dari siang duk main sampai ke malam xmoh tido.. kena marah dengan mak ngah, terus melalak..lari kat nenek.. konon nak suruh nenek pujuk....

alolololo....ciannya dia... sampai jatuh bibir tu..... hahahaha~
(adeyyyy.. jahat sungguh mak ngah dia ni kalo bab menyakat budak kecik..kekeke)


@Kata Hatiku Berbicara@

Kesayanganku..... Marah tu tandanya sayang kan.... hehehe~

marah manja je pun.. hehehehe~ 


7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala sedihnya dia

ros_reeza berkata...

ala..kesian dia..

safurara berkata...

alaaaa,xbaik tau.hehehe

#KlikKlikIklanNuffnang

NM03 berkata...

ala syiannnnn

Fazleyatul Aini berkata...

alamak cebek je rupanya tu hah

AnneRaini berkata...

suka no mak ngah dengki die ye...tggu nnti mak ngah kawen dpt anak, amani pulak dengki anak mak ngah...hehehe

LYAfrina berkata...

Haha
Sian dia.. dh hbs genster dia bila nangis