Isnin, 20 Oktober 2014

Weekend bersama family~

Assalamualaikum...

Aktiviti hujung minggu bersama family tersayang... Minggu ni semua excited sebab dapat main ping pong...

tapi ada budak kecik ni..lagi excited... dah laaa dapat ikut ayah dia g memancing.. kat umah atok pon dia duk nak pancing ikan atok kat dlm aquarium ni.... hahaha

aqil aqil aqil...... sabo aje laaa...... 

nampak gaya... kena tampal sticker no fishing laa kot.. kekekeke~

kusyuk abes dah dia duk mengadap ikan...
duk tengok..apa pasal laa fish ni x makan umpan dia... kekekeke

@Kata Hatiku Berbicara@

Ibarat pepatah sendiri...Nak diluah tak terdaya, nak ditelan tak terdaya jugak.. nak dikemam lagi ler payah.. 
bila dengar permintaan mak dan ayah... Katanya x paksa, tapi cara berkiasnya tu...setiap dikata/perbuatan.. tersangat berharap... (anaknya tersepit ditengah2) 

#hmmm btol cakap kengkawan.. dugaan & kena banyak bersabar dgn org tua... jgn sampai dorang kecil hati.. ini baru permulaan bagi perkara yg belum bermula... 




3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

seronok kan

thisni3zahata berkata...

Chaiyok..Chaiyok..Moon..huhu

Cikgu Ma berkata...

ha..pancing ikan dlam akuarium buat gulai...hihi