Rabu, 4 Mac 2015

Minggu Setiausaha 2015~

Assalamualaikum...

Buat cik kak...cik adik sekalian yg duk cari info pasal minggu setiausaha 2015... meh sini tengok..

I tolong carikan info untuk uollzz hokey....

ermmm sebenarnya kebetulan dah memang duk cari untuk diri sendiri dan akak2 setiausaha kat LTH gak ni.. hehehehe~

so..kiter kongsi laa kat cni untuk korang kan..kan...






@Kata hatiku Berbicara@

Mengimbau kembali selama 5 tahun bekerja yg sempat mun pergi Minggu Setiusaha....

Minggu Setiausaha:

1. M.Nasir (2010)

2. Anuar Zain (2011)

3. Ning Baizura (2012) 

4. Siti Nur Haliza (2013)

5. Hafiz Shuib (2014)

Kalau bab makan...aku suka Minggu setiausaha bersama M.Nasir... mana taknyer... masakan dari dewan felda memang superbbbb sedapppp.. hehehe

kalau untuk persembahan artis..aku suka Minggu Setiausaha bersama Hafiz Shuib.. sebab dalam banyak2 event aku pergi... dia laaa yg paling banyak turun pentas bergambar dgn peminat...

kalau bab pengacara.. paling suka Minggu Setiausaha bersama M.nasir, Hafiz & Siti Nur Haliza..sebabnya emcee nya dah tentu Afdlin Shauki & Zizan Rj Lawak... sangat bestttt...

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya

zazanizam berkata...

bestnya mun.. kite terperap dlm opis je hahahaha..

Rapunzel Cikilolo berkata...

bile datang minggu setiausaha ni mulalah rasa mcm ni, knp tak jadi setiausaha dulu. huhuhu.

AnneRaini berkata...

tak pernah lgsung pergi..kesian sungguh.

aishah nin berkata...

Saya ada tengok youtube masa Zizan dan DatoSiti duet lagu Memori Daun Pisang...best! hihi