Selasa, 21 Februari 2012

Hadiah Cepumas~drama tv1

Hmm ahad baru ni.. sape ada layan drama kat tv1.. tajuknya Hadiah Cepumas.. lakonan Jasmin Hamid..

Ngeee~syok jugak layan citer tu.. duk tergelak2..satu family...


al kisahnya jasmin hamid nie.. duk suruh family dia carikan calon suami untuk dia..sbb dia ni wanita bekerjaya yg sentiasa sibuk..

kalau lelaki tu jadi pilihan dia.. maka.. dapat sebuah kereta perdana v6, kalo xsilap aku..

so.. berebut2 laa adik beradik dia yg lain duk carikan calon suami.. demi kereta mewah tu..

Aku ni kalau citer melayu kelakar tu.. mmg layan ajer.. kalo xkelakar.. mmg susah laa aku nak layan.. hehe~

@kata hatiku berbicara@

alamak! cakap pasal hadiah cepumas nie.. aku blom beli lagi hadiah utk pemenang Cuba Teka pada entry aku yg lepas.. huhu~


8 ulasan:

Tina Othman berkata...

jarang tgk tv huhu

sailaaf berkata...

hahahaa..saya tgk cite ni..
watak yg laki tu kelaka. suami Watie tu..kemain belagak lepas dpat keta

Aine Ainun berkata...

Cite ni da nak abes baru hb tukar, jdnya x tgk dr awal x fham, malas nk tgok...;)

syiela berkata...

dgr org bercerita jela... tak sempat nk tgk tv dek penangan Dable H

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

citer camni cam pernha ada dlu..

♥cmª shIemª♥ berkata...

huhu..x tgk citer ni..

CekbOlat-bOlat berkata...

tb 1 jauhh gilerr nk tekan.. 101 tuuuu.. heheh

Anum berkata...

ala x sempat nak tgk tv