Jumaat, 6 Julai 2012

IBM SMARTER SOLUTIONS CONFERENCE 2012

Fuhhh, dah hari jumaat rupanya... dah 2 hari aku xupdate blog..

balik dari event kat Hotel Shangri-La, KL..

xsempat2 nak berehat.. terus kelam kabut mcm robot buat keje wei..

Hari rabu, masuk je opis.. xsempat nak breakfast.. terus kelam kabut tolong Bos dan System Manager kami.. dari pagi bz..sampai laa habis waktu keje.. makanan yg aku beli utk breakfast tu..terpaksa postpone ke waktu lunch.. haha.. nasib badan laa kan..

Hari khamis..sama jekk.. jari jemari pula pantas key in data.. masih ada lagi 200 form yg belum key in nie... nak plak..sorang punya tulisan tu..adoiiiyai... kalah tulisan doktor.. naik juling mata aku nak pahamkan apa yg ditulis... huhu.. di kiri aku..nak key in data... di kanan aku nak buat payment voucher, staff claim, order ini..order itu.. di hadapan aku pula nak membantu System Manager dan di belakang aku pulak..barang keperluan yg digunakan masa event masih belum dikemaskan..

Balik umah plak... muka keletihan..xde tenaga.. sampai adik aku jadi pelik tgk kakak dia ni..
selalunya mulut aku laa yg bising, wat lawak, menyakitkan hati adik2 aku kan..

tapi selama 2 hari nie, aku jadi bisu.. sebab xde tenaga dah..hahahhaha

meh layan pic masa event~

 


freegift :)
kek dan puding yg sangat sedap :)
ini laa booth kami..


@Kata Hatiku Berbicara@
Moon nak jawab soalan rakan blog...

*moon keje sebagai admin di syarikat yg berkecimpung dalam industri IT dan moon bukan pergi berkursus ya kengkawan... hehehe

InsyaAllah, ada masa lapang.. moon singgah blog kengkawan yerkk.. maaf sebab xsempat nak singgah blog korang semua.. nak plak kalo on9 pakai galaxy tab nie.. agak leceh sket..

20 ulasan:

  1. ini mesti pakar IT...hebat lah sis

    BalasPadam
    Balasan
    1. oittt bukan...bukan...

      moon xpandai pon bab IT nie.. huhuhu

      selalu menyusahkan jejaka opis nie je kalau de problem...

      kalo stakat pakar menjahanamkan barang..boleh laa.. hahaha

      Padam
  2. amboiii bz ngalah kn menteri hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu tu laaa... minggu yg agak bz mengalahkan PM plak...hehehe

      lepas nie.. rutin harian dah jadi normal balik..hehehe

      Padam
  3. wahh hebat hebat...nti lau ade probs ngn IT boleh tnye cikmoon! hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahahahha... sesungguhnya.. ketahuilah... moon xpandai IT... huhuhu

      problem kecik pasal pc pon...moon minta tolong jejaka kat opis nie... camne nak tau bab IT yg lain..hahahha

      Padam
  4. sy tak suka jaga booth..itu jek nak bgtau..hhaahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha... ni mesti sellau kena jaga booth nie..

      sbb tu xsuka kan..kan...

      moon okay je... tapi kalau dapat kat tgh panas... xde aircond.. mmg moon xsuka laa..haha

      Padam
  5. DAH LAMA TAK KENA JAGA BOOTH.. PERNAH BUAT PROMOSI DULU DI BATAM DAN PEKAN BARU INDONESIA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waaa....bestnyer wat promosi sampai ke sana tu...

      Padam
  6. wah..meriahnye event..tp sure letihkan.. huhu..jaga kesihatan sama tau cik moon :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehhehee

      meriah2...
      sangat meriah dgn makanan.. lalalala~

      Padam
  7. makan jgn skip tau, nanti kena gastrik lak

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe... xlaa skip sgt... ok ok jerk...

      Padam
  8. terliur tgk puding tu kak haha

    BalasPadam
  9. sesekali buat kerja luar best juga...
    sedapnya kek & puding...

    BalasPadam
    Balasan
    1. btol3...

      sekali sekala buat keje luar opis.. mmg best...

      Padam
  10. dni lak koje dok ngadap anak bangsa hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe ok laa tu..tp kat sekolah..byk aktiviti kan...

      Padam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..