Khamis, 26 Julai 2012

TryMasak~

Alhamdulillah, hari ni sudah masuk ramadhan ke-6..

Untuk kaum wanita.. tiap2 hari mesti duk pikir menu apa yg nak dimasak..kan kan..

aku pon sama gak... klu stakat yg makan tu, aku sorg.. mmg xde hal la... aku berbuka nasi, kicap dan telur goreng pon dah kira bagus... hehehe

ni, aku kena masakkan utk adik2... nak plak kitorang yg bujang2 ni dah tak tinggal sama ngan mak ayah kan... jadi, adik2 adalah di bawah tgjawab aku..

Ehhh dah melencong jauh plak....

hehe.. sebenarnya nak bgtau kat korang ni... kalau dah xtau nak masak apa.. bleh je rujuk webiste ni...

TRYMASAK

aku sendiri pon..mencari2 gak resepi yg special sket kan...

aku dapat tau pasal website TRYMASAK ni pon..masa aku lepak kat lobi IJN.. (masa tu ayah aku baru lepas operation jantung)


@Kata Hatiku Berbicara@

Syukur alhamdulillah... hidup kita ni xpernah kurang sumber makanan...
bersyukur sgt2 kan... jika nak dibandingkan org lain di luar sana yg menderita..kekurangan sumber makanan, hidup dalam serba kekurangan...

13 ulasan:

  1. senangnya semua resepi ada.....
    blog diapun menarik......

    BalasPadam
  2. SAYA MINAT MEMASAK TAPI TAK TAHU MEMASAK.. CAMNE TU??

    BalasPadam
  3. huhuh..btl tu cik moon..
    pening hari2 nak masak ape..
    mujurla asben jenis telan je ape yg cma mask.. hihihi..

    tq 4 sharing..mmg mmbantu diriku yg dop reti masak ni.. hihihi

    BalasPadam
  4. belom ade kesempatan ntk masak..sume tlg org masak jek setakat ni...hehe

    BalasPadam
  5. aku kalau dah jemu dan tak tau nak masak apa, mmg aku masak sardin je....sedap pun sedap...ekekek...

    BalasPadam
  6. makanan dah banyak.sampai membazir pula.. :)

    BalasPadam
  7. bagus sharing link resepi ini...Tq sweetie :-)

    BalasPadam
  8. baa~ CAK!!

    campak2 je dh jdi... hehehe

    BalasPadam
  9. makanan dia best2 lah ei.. tangok ah ni.. tulah syukur apa yg ada kan

    BalasPadam
  10. boleh tgk pasni..kite pon same kene masak utk adik2..huhu

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..