Rabu, 18 Julai 2012

Shopping~Nilai 3

Semalam aku update blog...entry Aqil yg rajinkan...

Hari ni, aku nak update citer pasal hujung minggu yg lepas gak... 

kali ni pasal g shopping kat Nilai 3...

xbanyak gambar diambil sebab aku sibuk tolong emak duk pilih carpet... 

kalo amek gambar pon, balik-balik muka si aqil je laa yg aku snap.. hahaha

selepas beli carpet, kak long kasi 2 pilihan..

nak ikut emak masuk kedai bunga atau ikut kak long g kedai mainan?

opcozzz laaaa aku pilih g kedai mainan!! hehehe

best oooo masuk kedai mainan... rasa mcm nak beli jerkkk... 

dalam banyak2 mainan yg aqil nampak... semua dia xheran...

aqil nampak bola jek!!! 

last2 mama dia belikan pistol.. bukan 1 yerkkk..tapi 2!!

aku duk pelik, membazir je beli sampai 2...

abg ipar aku jawab "yg kecik ni, anak aku punya, yg besar ni dah tentu laa ayah dia punya.. nanti senang kitorang nak berbalas tembakan."

hampeh jeeee aku dengar....



@Kata Hatiku Berbicara@

Aqil dah pandai main pistol.. habis semua orang dia tembaknya.. bila buat2 pengsan, bukan main gelak besar! kononnya dia menang laa tu.. 

13 ulasan:

  1. seronoknya..suka tengok gmbar aqil main pistol..hehe..best ade budak2..jadi penyeri ^____^

    BalasPadam
  2. shooping raya sekali ker?.. waa besh shopping n jalan ngn family.. :)

    BalasPadam
  3. budak-budak tengah membesar kan. macam-macamlah perangai.

    BalasPadam
  4. akak p nilai3 hari apa?
    azie p sana ari sbtu br ini...kalo tak boleh jumpa akak kan

    BalasPadam
  5. silap taip plak..apeda tepon...pistol!

    eheheh..tepon tu nk pinjam mkngah punyeeeee...ngeeee...~~

    BalasPadam
  6. tak pernah jejak nilai3 lagi tau..
    kalau pergi rambang bijik mata........

    BalasPadam
  7. lamanya tak pergi nilai 3..rasanya last pergi thn 2009 kot...

    BalasPadam
  8. waahh shopping carpet raya ke nie :p

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..