Rabu, 18 Julai 2012

Restoran Seri Intan Tomyam~

Ahad lepas, lepas balik shopping kat Nilai.. balik rumah dulu laa.. sebab nak solat asar dan maghrib kan...

malam tu, mak malas nak masak.. maka... makan kat luar je laa jawabnyer kan...

Lokasi tetap kami..area pekan semenyih

Kami lebih suka makan kat sini... antara sebab-sebabnya...

Murah dan paling utama adalah sedap!

Tak perlu menunggu terlalu lama wlpun pelanggannya ramai...

jadi hati pon xsakit kan... makan pon kenyang laa.. hehe

sangat2 berpuas hati makan kat sini~ nak plak klu order tom yam kan.... perghhhh...terangkat habis!!

superb! sebab tahap kepedasannya mmg terlampau... 

sape yg xtahan makanan pedas tu... mmg menggelupur laa..

aku yg tersangat2 suka dan lidah yg kebal dengan makanan pedas ni pon dah berpeluh2 makan tau... 
tapi.... aku suka sangat! hehehehe :)


@Kata Hatiku Berbicara@

waahhh terlebih promote plak dah..hehehehehe~ ni yg nak minta diskaun nie.. hehehehe~

14 ulasan:

AnneRaini berkata...

betul ke sedap?kalau gi semneyih bolehlah try mkn kat sini..

Mila Ahmad berkata...

mak aih beso udangya.

LubLy berkata...

kalu lebly dh bpeluh mkn..huhu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedapnya tgk..

Mario berkata...

jgn le ckp mak malas nak masak...mak letih tuu... lg pun... klu mak letih... anak2 le masak kan...

eh!mak tu bahasa diri sendiri ke apa ek...

hehe...jgn marah ye kalau salah faham...huhu

fairus berkata...

NAMPAK MENARIK JE TOMYAM TU..

CikFi berkata...

KLO BULN PUASA TGOK TOMYAM NI DISIANG HARI PASTIII NAK BUKE DENGAN TOMYAM JUGAKK....

Ardini Humaira berkata...

lama dah dni tak pekena tomyan kat kedai. asyik masak sniri je. bulan puasa mesti teringin yang kedai punya hehe

Anum berkata...

nampak cm sedap tomyam

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

semenyih?? area mana ni cik moon..
terpana bila tgk k.tiaw tomyam tu..

peberet oohh..nak pulak yg pedas2..
argghhh..nyam3.. :)

*wah...kemain aqil ye..! :p*

JungRara berkata...

Kueyteow tom yam tu?Nampak sedappppppp sangat

Adylia Qarissa berkata...

terliurla tengok tompyam nie...

♥ wawawawa ♥ berkata...

cam sedap tomyam tu tw~

Zura Lee berkata...

nyesal baca entry nih, kan dh meleleh liur tgk tomyam tu dikala tgh berposer....