Selasa, 19 Februari 2013

Shopping Buku Lagi~

Assalamualaikum...

Minggu lepas, dalam demam2 pon...sempat g shopping kat Jusco Wangsa Maju... balik kerja, tak terus balik umah.. jenjalan cuci mata jap...

tapi...bukan cuci mata kat tempat baju/handbag/kasut dll....

aku cuci mata utk cari buku....

huhuhu..singgah jusco semata2 nak beli buku je.. hehehehe


masa nak masuk MPH tu... xde laa ramai org pon... 

masa tu plak mata ni sibuk meliar cari buku... 

dan akhirnya...aku buat pilihan utk membeli 4 buah buku.... 

siap buat undi...mana yg perlu dibeli dulu...mana yg dikemudiankan... 

Masa nak g bayar kat kaunter.... tetiba je aku tgk... "ehhhh ramainya orang?"

muahahaha.. nampak bebenor xtoleh org sekeliling.....

kebanyakannya student laa... sbb masing2 duk kuarkan voucher buku 1 malaysia...


sampai giliran aku.... cashier tu tanya "nak guna voucher ke? ada kad siswa?"

hahaha.. nampaknya... muka aku ni mmg nampak muda cam student je kan.. kih kih kih....


ini laa 4 buah buku yg aku rembat kat MPH...

@Kata Hatiku Berbicara@

Sekarang ni baru baca buku "Utk Kita Pendosa" 

Sebenarnya... x sabar nak baca novel dari penulis Abdul Latip Talib... sangat suka cara penulisan beliau....

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya

zaza nizam berkata...

selamat membaca cik moon hehe..

Rapunzeel Cikilolo berkata...

best tu. dah lama aku tak shopping novel.

fairus berkata...

BAGUS.. MEMBACA JAMBATAN ILMU..

Ecah Ecot berkata...

seronoknye shopping buku..dh lama x beli buku..beli pn amek kesempatan time book fair jek..hehe

Ecah Ecot berkata...

seronoknye shopping buku..dh lama x beli buku..beli pn amek kesempatan time book fair jek..hehe

C.T.K berkata...

suke la tu cashier tnye mcm tu..hehehe...banyak beli buku...slmt membaca :D

shahzik berkata...

gler cepat dpt voucher.. (y)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam cik moon..
gegeh cari buku dlm keadaan xsihat tu.. huhuh..
teringat cma ni..lama dah x baca buku...

Ummiarissa Mahdi berkata...

semoga baca sampai habis tau,jangan sekerat jalan atau skip2...hehehe

Kakzakie berkata...

Nampak gayanya kita punya citarasa sama pada karya Pak Latip - kakak banyak jugalah buku-buku karya dia. PTS Publication memang pilihan keluarga kakak selain Telaga Biru.

Kancil 8349 berkata...

banyaknya buku

aku HaniAsyira berkata...

semua buku yang saya suka!!!