Isnin, 4 Februari 2013

Dinner~Seoul Garden-KL Festival City

Assalamualaikum...

cuti jumaat lepas (hari wilayah-1 feb), aku dan rakan opis merancang untuk makan di Seoul Garden..

tapi, sayangnya... kami ber3 sahaja yg dapat hadir...

yg lain-lain.. 5 org lagi tu... ada hal lain yg x dapat nak dielakkan...

huhu.. xpe laa.. nak wat camne... 

3 org pon jadi laa kan...

So, bagi aku yg pertama kali makan kat sini...

mmg best laa... dan harga boleh tahan gak arr.. huhu

kalau belanja diri sendiri.. okay je.. hehehe

yang bestnya kat sini... ko makan je laaa seberapa banyak yg ko nak..

so, buat mereka yg makan sikit je dah kenyang... mmg rugi laaa....

bayar mahal2.. makannya sikit... huhu



@Kata Hatiku Berbicara@

Syukur alhamdulillah..... dapat gak makan kat sini kan... kononnyer nak sgt berangan jadi org korea sekejap.. haha... 

20 ulasan:

Anum berkata...

syoknya

AyueJean AJ berkata...

Sedapnya makan2... =D

AnneRaini berkata...

bestlah moon. sy asiklah tak jadi nak mkn kat seoul garden ni..

zaza nizam berkata...

zaza xpenah cuba lgi mkn kat cni.. biasa flaming steamboat-sunway/Island BBQ Steamboat-kg.melayu subang.. :)

Kakzakie berkata...

Tak dapat pergi Korea dapat makan di Seoul Garden pun jadilah CikMoon. Kakak lagi cuma dapat tengok aje...

Kakcik Nur berkata...

Nampak sedap tu. :)

iima ❥ berkata...

amboi sedapnyeee

ainnoraini berkata...

Sedap tuu..,dh lama x gi mkn kat situ.,,
Dpt tengok pun jd ler.,

fairus berkata...

TAK PERNAH SAYA PERGI KE RESTORAN SEBEGINI.

C.T.K berkata...

ya allah..bnyaknyer pinggan..hehe..teringinnya nk mkn mknan korea...

Papa Mifz berkata...

PM tak pernah makan lagi dekat Seoul Garden tuh..huhu

mOoN berkata...

dah lama x makan kat seoul garden.. huhuhu.. teringin lak rasanya..

Rapunzeel Cikilolo berkata...

boleh makan ape je kat sane?

hehe. tak pena pegi...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam cik moon..
wah...aktiviti mkn sememangya best!!

ni mcm steamboat ye??
menarik! nk g try la nnti..
cma dah la minat mkn mknn mcm nie..

Ratu Hatiku berkata...

Selalu jugak pegi sini tp xpernah try mkn kat sini lagi :D

shaFazie berkata...

teringin nak rasa..gaji dah dapat leh pergi ini hehe

CikPuan FiDa berkata...

sedap nyer cma makan.. huarghhh bile tak ajakkkkk =(

are_lin@yu berkata...

menarik tgk.xpnh rsa lg. kt sni.hehe

Hazmin Hamudin berkata...

kalau makan dekat sini memang kena pastikan perut betul2 kosong.. Kalau tak memang rugi la kan.

Cik Sara berkata...

Fvourite me!