Jumaat, 25 Mac 2016

Sotong Masak Ala Portugis

Assalamualaikum...

saja nak share menu malam tadi... 

moon buat Sotong Masak Ala Portugis..

resepinya moon ambil dari FB...

bila dah siap masak dan bakar dgn api yg kecil menggunakan HappyCall... bila buka je aluminium foil tu.. mak aiiii... baunyer harum...... rasa x sabar nak makan jer...

tp xtau tang mana datangnya portugis tu..kekekekeke.... 



@Kata Hatiku Berbicara@

lepas ni duk pikir nak masak lauk apa plak... kena pelbagaikan masakan..so xde laa bosan je kan nak masak tu..hehehe

5 ulasan:

idzwa kamaruddin berkata...

rajin! kipidappp~

this ni3za berkata...

Bestkan kalo dh ade peralatan yg best..Senang & bersemangat je nk try masakan baru..huhu

hainom OKje berkata...

Nampaknya tutuplah kedai makan yg jual benda ni tak lama lagi hihi....
Senangkan Mun, sekali jalan jer semua campuq sekali

aizamia3 berkata...

Nampak sedap dan pasti rasanya sedap.. ;)

LYAfrina berkata...

sedapnya..blh cuba