Jumaat, 29 November 2013

Breakfast sekali lagi~

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... hari ni masak lagi untuk bebudak opis...

breakfast untuk hari ni ialah... Nasi goreng tomyam dan juga pastry savoury...

hari ni...aku tak lupa ambil gambar..hehe.... dalam kelam kabut kat dapur, sempat snap pic...


pastry savoury yg telah diubahsuai ikut selera aku..hehehe
bebudak opis kata rasanya seperti : donut+biskut makmur
Alhamdulillah... experiment aku berjaya jugak akhirnyaaaa....

nasi goreng tomyam..
x cukup pedas.. masak untuk orang, xleh ikut selera sendiri... kena bersesuaian untuk mereka yg x leh makan pedas... 


9 ulasan:

Fazleyatul Aini berkata...

banyaknya jamu makan. murah rezeki

Qhaifa Nur berkata...

sedapnya pastry savoury tuh...
hati merajuk ke moon...

shaFazie berkata...

akak..azie nk sikit pastry savoury

:: Mrs.Eady :: berkata...

sedap nyer..

mala berkata...

rasa lapaq lah pulak tgk makanan dia :-)

AnneRaini berkata...

Rajinnyer moon... jom keje kat opis sy.boleh mkn mskn moon selalu..hehe

fairus berkata...

APA BENDA MAKANAN YANG BULAT-BULAT TU? TAK PERNAH TENGOK DAN RASA..

thisni3zahata berkata...

Rajinnye mek moon...huhu

MamaHarriz berkata...

nyum2 dapnyeeee