Rabu, 6 November 2013

KLIA-BALI

Assalamualaikum...

Kembali bersiaran setelah bercuti selama 3 hari ke BALI...

Alhamdulillah, segala percutian kami dipermudahkan biarpun berlaku sedikit masalah teknikal kat KLIA...
tak tahu laa apa puncanya.... apa yg pasti system Malindo Air sedang bermasalah.. tempat duduk kami juga terpaksa laa merempat,tercampak ntah ke mana2 yg ada tempat duduk kosong... kesian kan..kan....

tapi xpe...asalkan kami dapat terbang ke BALI...

ok mulai hari ni... dan beberapa hari seterusnya.... hanya kisah ke BALI je la yerk...

jangan ada yg termuntah plak yerk... 

ni baru 3 hari 2 malam ke sana.. kalo duk 5/6 hari.. aku rasa sebulan x habis citer..hehehehehe

mari layan pic kami kat KLIA...


inilah dia Malindo Air

Muka frust sebab xdapat duduk tepi tingkap..



@Kata Hatiku Berbicara@ 

bicara tentang bali...bersambung esok... 

7 ulasan:

Khai♥Rin : anies berkata...

best x naik malindo? tingin jg nk naik nnt

fairus berkata...

TAKDE OLE-OLE KE? :D

Fazleyatul Aini berkata...

ish dah lambat la ni nak pesan fridge magnet hehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

besnta naik malindo..ok tak hrganya kak?

cam nak try..hihi

Qhaifa Nur berkata...

seronoknya moon ramai yang pergi ni...macam-macam citer ada nih

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..

seronoknyer bercuti ke bali

Rapunzel Cikilolo berkata...

best tu melancong...

jawab soalan menang hadiah ke?