Rabu, 13 November 2013

Running Man Malaysia~

Assalamualaikum..

buat pertama kalinya....running man malaysia bersiaran secara langsung.. 
lokasi penggambaran di BALI...

mari kita lihat sape yang terkena...
mengendap dari arah belakang

kasi kepung sama Kang Gary!

zuhair: awat hang berat sangat ni gary?? ni gary ke kim jong kook??
hehehe 

asraf: aku tak pedulik...aku nak cabut gak tag hang..muahahaha~

@Kata Hatiku Berbicara@

haha... ini semua poyo! 

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

lariiiiiiiiiii

Qhaifa Nur berkata...

sabar sajalah...sapa yang kena tuh ha..ha..

zaza nizam berkata...

hahaha... best kan klu dpt geng sekepala :)

Fazleyatul Aini berkata...

kwangsoo takde ke hihi

fairus berkata...

SAYA TAK TAHU APE KISAHNYA RUNNING MAN TU.. TAK LAYAN PON.. :)

ros_reeza berkata...

Ros ni tak prnah pun tengok running man.. selalu dok dengar member bercerita jer..

Kakzakie berkata...

Bila masing-masing dah berkeluarga semua ini akan jadi kenangan manis tau CikMoon:)

Mila Ahmad berkata...

running man katanya hahaha..kelakarlah...

LYAfrina berkata...

heheh.. mcm2...

pnh layan pon running man. rmai betul y addict dgn running man ni

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam CIk mOON..

hihi.. mmg best dpt rakan2 yg sporting cenggini :)

Time Traveller berkata...

layan sesama kengkawan mmg best :D