Jumaat, 3 Jun 2011

Sweety Cheese~yummy~

Huh...berhabuk rupanya blog aku ni..haha.. dah seminggu aku xupdate... disebabkan keje aku dah siap... bos aku pun bercuti..so.. bleh laa aku lepak2 plak skang ni.. ni pon duk sorg2 kat opis.. sambil mkn sweety cheese.. ngeee~

Ari tu aku ada order sweety cheese kat mr curly.. dah lama aku usha sweety cheese kat blog dia tu... terliuuurrr weii.. nampak sedap jerkkk.. nak plak..aku nengok, ramai yg order.. waa..xleh jadi..aku mesti order gak.. dah laaa cheese... kegemaran aku tu...

So.. ni laaaa Sweety Cheese nyerrr... sedap..sedap..

akhirnyerr...dapat gak aku makan sweety cheese ni...

yang ni plak..aku dah siap2 potong... aku simpan dalam 2 tupperware... satu utk aku mkn kat opis... lagi satu..aku nak bawa balik umah parent aku..bagi mak,ayah, adik2 aku rasa.. ngee~ mana tau.. pas ni..leh order lagi...

alamak... aku risau ni..xsempat nak balik semenyih ptg ni..cake dah tinggal sikit..haha~

20 ulasan:

  1. Waaaaaa..dah pemes org duk promote sweety cheese Mr Curly ni. Confirm sedap huhu

    BalasPadam
  2. suara kalbu: haah kak..btol..mmg sedap.. (bukan sebab mengipas..tapi secara jujur dari hati yg ikhlas..mmg sedap) hehe

    BalasPadam
  3. sedap ke??sedap ke??
    tgk pic nye betul2 wat cma melt..
    huhu..nak cuba jugak la nnti..

    BalasPadam
  4. shiema:
    sedap...mmg sedap...

    BalasPadam
  5. kalau makan sebijik kek tu sensorang, memang perut ang steady laa..hehe

    BalasPadam
  6. tapak kaki: klu mkn sorg2..bukan steady..jadi stidoo ZZZZz..zzz... hahaha..

    BalasPadam
  7. dwaty: hehe.. nak ke? alamak.. dah nak abis laa..hehe

    BalasPadam
  8. sis, saya tgk ni, terus saya pun email kat dia...terus order...sbb terliur...huhuhu...

    thanks bg link dia...

    BalasPadam
  9. @wahida : ye ke..hehe.. welcome

    BalasPadam
  10. hehhe... dengar citer memang ramai giler blogger yang dah order cheese ni ek. alhamdullilah :)

    BalasPadam
  11. nk order gak lah.. nampak cam sedap je :( nak..uwaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  12. hehehe..sedap tu napok..tapi nmpk macam durian la kak

    BalasPadam
  13. ezan idma: haaahh.. sedap2...

    Taufiq: haah..btol tu... murah rezeki dia..

    gayah: sedap gayah... hehe

    sugar2 kapas: alamak... klu pos tu..xsure..kena tanya mr curly

    apik: durian??? alahaiii apik... tang mana ko nampak cam durian tu? haha

    BalasPadam
  14. hahahha..tu yg duk dalam bekas tu.hehehe..ngidam durian kot..hahaha

    BalasPadam
  15. apik: haha.. kes berat ni..apik mengidam durian ni.. abeh semua mknn nampak cam durian..hehe

    BalasPadam
  16. hehe..thanks ye cikmoon..tp pesanan den, jgn di abiskn lak yg tuk parents nye tuuu..huhu

    p/s: maap kalu ado yg tkurang..

    BalasPadam
  17. mr curly: welc. haha.. nasib baik ada tinggal utk parent.. ngee~

    xde pe yg terkurang pun..semuanyer okay je..

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..