Jumaat, 16 Disember 2011

Menu lunch ari nie..

Okayy.. ari nie..aku akan makan tgh hari bersama amoi CBS bernama Samantha@Wei Qian dan juga Adilla.. hehehe.. Xsabor plak nak tggu waktu lunch.. dah lapar sangat nie.. hehe

Motif aku masak?? sebab ari tue masa lepas lunch kat Pizza Hut ngan samantha dan adilla.. si amoi nie teringin nak merasa masakan dari air tangan aku.. hehe.. dan kini aku merealisasikan impian beliau..memandangkan.. bulan nie adalah bulan terakhir dia bekerja kat CBS.. huhu~ lepas nie..dia nak berhenti dah..

so samantha.... This is for you dear...

Makaroni Goreng~

Agar-agar Lumut~

dan ini pic masa kuar lunch sama2..


@kata hatiku berbicara@

hmmm.. aku pasti akan rindukan samantha~ seronok berbual ngan amoi nie..

15 ulasan:

  1. tgk gambr je pon dah tau sedap ni...nak sikit..hihihi

    BalasPadam
  2. anum: hehehe.. meh dtg opis.. hehe

    finaz jaafar: hehehe..meh amekk..

    nuyui: nak erkk..meh dtg sini..

    ieja: hehehhee.. ye ke.. meh dtg sini..hehe

    BalasPadam
  3. wah cik moon masak... nampak sedap jer... dah lama tak makan agar2...

    BalasPadam
  4. alaa utk amoi tu je ke? utk i xde ke?

    BalasPadam
  5. nampak sedap makaroni tuh.. sure amoit tu makan bertambah2.. ;)

    BalasPadam
  6. sambil makan makaroni berjoget pulak macarena..haha

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..