Jumaat, 25 Mei 2012

Hari Tak Diet~ haha

kah kah.. apa punya tajuk daaaaaa....

Cam biasa, hari jumaat... hari tidak diet sedunia buat aku.. huhu =.='

Lokasi yg sama... Food court KLCC..

kali ni.. aku dan diela nak makan nasi campur jerkk..

sekali dapat pinggan...

"mak aiiiii.. besauunyer.. ni makan ke melantak?"

terperanjat gegurrll tauuu... huhu



nengok laa nasi aku tu... banyak giler.. kalau aku tau, awal2 minta nasi separuh jerkkk...


Balik opis tu... mengah2 laa jalan kaki... xjauh pon...dekat jerkk..


@Kata Hatiku Berbicara@

untuk komen Fairus.. >>> yup..dulu moon cucu kesayangan arwah atok.. sebab tu rapat..dan membuatkan moon benar2 rindukan arwah.. malah, sebelum arwah meninggal, moon pernah demam panas.. (org dulu2 kata..pindah sakit.. kita yg tanggung sakit si arwah..sebab arwah atok sihat waktu tu)


16 ulasan:

  1. DIET BUKANLAH BERMAKSUD TIDAK MAKAN.. KITA KENA MAKAN.. DENGAN MAKANAN KITA DAPAT TENAGA. DENGAN TENAGALAH KITA DAPAT MENJALANKAN TUGAS DENGAN CERGAS.. TANPA MAKANAN KITA AKAN LESU.. NAMUN, NAK MAKAN KENA JUGA BERPADA-PADA. JANGAN TERLALU BANYAK.. MAKANLAH DENGAN CARA SIHAT.. :)

    BalasPadam
  2. hari jumaat memang masa tuk makan best2 melaram tak hengat... heee

    BalasPadam
  3. fairus: hehe..bukan saya xmakan langsung.. tapi kuantiti tu..mmg dikurangkan.. cuma hari jumaat agak luar biasa sket sbb mkn kat luar opis.. selalu bawa bekal je..


    msredcheesecake: hehe tu ler..kalo dah kuar ngan kwn opis tu.. mkn yg sedap2 sket laa...

    ara afiq: hehe.. blom lunch ke dik?

    BalasPadam
  4. jom diet sesama..

    (ceh padahal semlm baik punye kutelan nasi mandi..hahaha)

    BalasPadam
  5. anneraini: waahhh mkn nasi mandi.. x ajak moon pon kan..kan.. huhu

    ngeee~

    BalasPadam
  6. lama tak singgah foodcourt klcc nih...kekadang tempat tak ada...

    hari ni je makan banyak, esok-esok diet balik...

    BalasPadam
  7. qhaifa nur: hehehe.. selalu gtu laa... pastu kelaut je dietnyerr..hik hik

    BalasPadam
  8. mak aiii...banyaknya nasi..semput gak nak abiskan tu yer

    BalasPadam
  9. sedapnyee mam... ttba rasa lapar balik. :D


    free2 dtg la sana. :)

    BalasPadam
  10. tidakkk...hehe..js mmg berdiet skrg ni tp berat tak mau gak turun...hihi

    BalasPadam
  11. hakhakhak... mengah nak abiskan tu... huhuhuhu

    BalasPadam
  12. perghhh terliurnyer tngk nasi campur..sini ggt roti jer...huhu

    BalasPadam
  13. heheh..hancuss diet..xpe..seminggu sekali je kans... :)

    BalasPadam
  14. banyak betul nasik tu...tp ct boleh habiskan je...hehe

    BalasPadam
  15. banyaknyer nasi tu...tp ct boleh je abiskan..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..