Rabu, 16 Januari 2013

Mari singgah Blog Zulita Collections~

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak memperkenalkan pelanggan aku yg pertama yg menyewa tapak iklan dalam blog aku...

Zulita Collection's

kengkawan sekalian, meh ler singgah blog Zulita Collection...

Ada pelbagai produk yg dijual...

Kalau ada yang dah berkenan tu.... boleh menghubungi sendiri tuan empunya Zulita Collections...

harga yg ditawarkan pon, murah dan berpatutan... cantik-cantik plak tu...



Antara barangan yg dijual...


Kalau nak tahu lebih lanjut lagi... boleh ler singgah ke Blog Zulita Collections...  


@Kata hatiku Berbicara@

Terima kasih kepada Blog Zulita Collections, kerana sudi menyewa tapak iklan dalam blog moon :) 

so, ada sape-sape lagi yang nak sewa tapak iklan dalam blog?

Kalau berminat, boleh laa email kat moon >>> ctmymoon29@yahoo.com 

9 ulasan:

  1. wow... hebak hebat...

    dua2 business... saya pun nak business gak la... ermmm... kek pun ok ni... hehehe

    BalasPadam
  2. salam cik moon..
    wah..side income! hihih.. :)
    tahniah!

    cantiknyeee koleksi die.. ok..nnti cma p terjah :)

    BalasPadam
  3. woww.. cantikk.. suka sgt2.. moon tmkasih ye.. :)

    -admin-
    ayn@zulitacollection

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..