Khamis, 2 Februari 2012

Ku menangis keranamu~

sobb...sobb...sedeynyerrrrr..

aku btol2 sedih sangat nie...

sampai merah2 mata aku menahannya.. tak tertanggung rasanya aku untuk menahan air mata dari terus mengalir..

tapi apakan daya..

air mata yg pada awalnya hanya bergenang di kelopak mataku.. akhirnya jatuh mengalir di pipiku yg tembam ini..

huuuuu~

sedih kaauuu...

!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!
!!!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!

duk potong bawang pon boleh nangis...

*mengalahkan mcm org kena dera jerkkk...

@kata hatiku berbicara@

kekadang..xtahan gak pedih potong bawang nie.. wlpun dah dibasuh dulu ngan air.. utk elak mata pedih..

ermmm ada yg pikir lain ke?? ngee~ ada yg pikir..aku btol2 bersedih ke? lalala~

7 ulasan:

..cik gugu.. berkata...

tahan jela .. tade bwg kang ta sdp plak .. huhhu .

KuNanGKuNanG berkata...

sy pun slalu menangis disebabkan 'dia' ni...bengkak2 mata..he3

Azizah a.k.a N.a.z berkata...

ohhh tidakkk.. sedih sangat tu..

Tina Othman berkata...

wakaka ada org kata rendam dulu bawang tu, takpun kupas sambil kat laluan air paip, tapi sendiri pun tak penah try

♥cmª shIemª♥ berkata...

Salam cik moon..
La..bwg besau ni pun kalah ke.. hehe.. :P
cma kalo bwg merah yg kecik2 tu ye..mmg merembes air mata ngan air idung skali klu mengopeknye..''bwg besau ni tahan lagi..

wah..cili padi..bwg merah,bwg putih.. nak masak pe ye.. ??

sugar2 kapas strawberry berkata...

hiba mendengar cerita cik moon

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

cikgugu: haah..btol tu dik..xde bawang kang..xsedap plak masakannya..

kunang2: hehehe..moon xde laa sampai bengkak2 mata tue..

azizah: hehhee..sedih laa sgt niee..

tina: hehe..kekadang... xde pedih mata pon...

shiema: wsalam shiema.. moon selalu bwg besar je yg duk pedih mata..hehe

sugar2 kapas: haha..jgn laa sedey2.. hehehe